Албена Колячева е новият маркетинг мениджър на McDonalds България

Албена Колячева е новият „Маркетинг Мениджър“ на най-голямата верига ресторанти за бърз сървис в храненето McDonald’s за България, съобщиха от компанията. С над 15 години локален и международен опит в областта на маркетинг и комуникации на потребителски стоки, Албена Колячева се присъединява към семейството на марката McDonald’s, където ще отговаря за развитието на устойчивата позиция на бранда, който отбелязва своята 30-та годишнина на българския пазар през 2024-та година.
Албена Колячева е икономист с бакалавърска степен, специалност „Маркетинг“ и магистър, специалност „Стопанско управление“ от Университет за национално и световно стопанство, София. Тя притежава и бизнес квалификации от London Business School. Владее английски и испански език.
Професионалният й опит е концентриран в компания за производство на храни номер едно в света, където тя извървява пътя си от маркетинг асистент до маркетинг мениджър,  поемайки и роли в областта на корпоративните отношения и дигиталния маркетинг.
Професионалният почерк на Албена е белязан от афинитет към устойчиви, дигитални и иновативни практики в сферата на стратегическия маркетинг. Тя е развивала успешно както стартиращи, така и установени глобални брандове и екипите, работещи за тях.
„В навечерието на 30-годишния юбилей на компанията в България съм повече от мотивирана от възможността да затвърдя имиджа на една от най-големите марки-икони McDonald’s като пионер и първенец в изживяването в сегмента на бързия сервиз в храненето“, казва Албена Колячева. „Вълнуващо и отговорно е да работим заедно в посока за ново поколение почерк и прочит на дейностите на компанията, с които да засилим  емоционалната връзка на потребителите с една от най- успешните марки в историята на маркетинга и символ на прехода в България преди цели 30 година. Стремежът ми ще бъде за ясно и устойчиво развитие, с фокус върху иновациите в операциите и продуктите на McDonald’s, с които да продължим да развиваме доверието, което ни гласуват и с което израстват вече поколения българи“, посочва Албена Колячева.
За марката McDonald’s в България днес работят 1000 служители. „Професионалната етика, ангажираността по отношение на изграждането на по-добри общности, фокус в изживяването на клиентите ни, отдадеността за хората ни, стремежа към усъвършенстване  и умението да развиваме печеливш бизнес, са ключовите принципи, в които се срещнахме и в които припознаваме съвместното си поведение на българския пазар“, коментира Веселин Яничиевич, управляващ директор на верига ресторанти McDonald’s за България.

Яничиевич управляващ директор на верига ресторанти McDonalds за България Veselin Janicijevic

България е 75-та държава, в която McDonald’s открива ресторанти. Първият е в Пловдив.
McDonald’s е световен лидер в областта на бързия сервиз в храненето , с над 35 000 ресторанта в над 100 държави. В България, McDonald’s разполага с 43 ресторанта в 13 населени места. С непрекъснато развитие и адаптация към променящите се потребности на клиентите, McDonald’s запазва ролята си на лидер в индустрията на бързия сървис както у нас, така и по света.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

След "пренареждането" на мандатите и влизането на "Величие" в 51-ото Народно събрание, смятате ли, че има риск за кабинета?

Подкаст