От началото на войната в Украйна основният стокообмен в района идва от егейските пристанища. Азиатските стоки за Европа минават или през егейските пристанища или през порт Ротердам. В инвестиционния процес репутацията е всичко, политическите комети гаснат бързо
В предходния период бяха взети 9 ядки от четири обекта с изтекла гаранция. Сега контролът е системен и касае главно обекти в гаранцонна поддръжка. За три месеца направихме проверка на 682 км пътна мрежа и взехме 792 ядки, от всеки 2000 кв. м пътни участъци. Около 20% от терена показа недостатъци в изискванията за равност, 25% в дебелината на асфалтовите пластове. Направихме рекламации и в голямата част от случаите недостатъците са отстранени от фирмите изпълнителки. Когато контролът е неизбежен, качеството е гарантирано.
Това заяви в СТУДИО БАНКЕРЪ министърът на регионалното развитие и благоустройството Андрей Цеков.
Още от интервюто:
Как работи методиката за индексация на договорите на пътно-строителните фирми?
В миналото ли е незаконното строителство на пътища и магистрали?
Кои са най-важните за изграждане пътни отсечки от гледна точка на свързаност Юг-Север?
Какво предвижда обновяването на първокласната пътна мрежа?
Какво включва концепцията Дунавска стратегия?
Вижте първата част от интервюто с Андрей Цеков