Андрей Цеков: Стратегически интерес на България е да осигури връзка между егейските пристанища и северните части на Европа (част ІІ)

АПИ, Андрей Цеков магистрали

От началото на войната в Украйна основният стокообмен в района идва от егейските пристанища. Азиатските стоки за Европа минават или през егейските пристанища или през порт Ротердам. В инвестиционния процес репутацията е всичко, политическите комети гаснат бързо

В предходния период бяха взети 9 ядки от четири обекта с изтекла гаранция. Сега контролът е системен и касае главно обекти в гаранцонна поддръжка. За три месеца направихме проверка на 682 км пътна мрежа и взехме 792 ядки, от всеки 2000 кв. м пътни участъци. Около 20% от терена показа недостатъци в изискванията за равност, 25% в дебелината на асфалтовите пластове. Направихме рекламации и в голямата част от случаите недостатъците са отстранени от фирмите изпълнителки. Когато контролът е неизбежен, качеството е гарантирано.

Това заяви в СТУДИО БАНКЕРЪ министърът на регионалното развитие и благоустройството Андрей Цеков.

Още от интервюто:

Как работи методиката за индексация на договорите на пътно-строителните фирми?

В миналото ли е незаконното строителство на пътища и магистрали?

Кои са най-важните за изграждане пътни отсечки от гледна точка на свързаност Юг-Север?

Какво предвижда обновяването на първокласната пътна мрежа?

Какво включва концепцията Дунавска стратегия?

Вижте първата част от интервюто с Андрей Цеков

Вижте други събеседници в СТУДИО БАНКЕРЪ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

След "пренареждането" на мандатите и влизането на "Величие" в 51-ото Народно събрание, смятате ли, че има риск за кабинета?

Подкаст