ВХОД / РЕГИСТРАЦИЯ

Георги Георгиев-Аршата спечели конкурса за лого и слоган на кампанията за присъединяване към еврозоната

Завърши конкурсът за избор на лого, слоган и разработване на бранд книга (бранд бук) на кампанията за присъединяването на България в еврозоната. Целта беше да се създаде обща визуална идентичност на комуникационните дейности на всички институции, ангажирани в процеса за приемането на единната европейска валута.

Георги Георгиев-Аршата e победител в конкурса, обявен от Министерството на финансите (МФ). Резултатите бяха представени днес на пресконференция във финансовото министерство.

Конкурсът беше обявен в края на октомври, като желаещите имаха един месец да изработят и представят своите проекти. След изтичане на срока бяха получени 22 проекта, както от физически лица, така и от фирми.

Проектите минаха през два етапа на преглед – първо документите на кандидатите бяха разгледани за допустимост, а след това жури оцени тяхната художествена стойност. Бяха отстранени общо 6 кандидата. През първия етап на конкурса трима кандидати бяха отстранени заради несъответствия с изискванията в регламента на конкурса. Във втория етап журито отстрани още трима кандидати заради нарушен принцип на анонимност на подадените проектни предложения и несъответствия с изискванията към проектните предложения.

Останалите 16 проекта бяха оценени от жури, в което бяха представени професионалисти от БНБ, от сферата на художествените и визуалните изкуства – доц. д-р Светлин Балездров от Националната художествена академия, Кирил Златков от Съюза на българските художници, Александър Христов от Българската асоциация на ПР агенциите и Петър Кесерджиев от Българската асоциация на комуникационните агенции, както и представители на Министерството на финансите и на Министерския съвет.

Предстои официалното представяне на спечелилия проект за лого и слоган.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че ротацията във властта трябва да се случи на всяка цена?

Подкаст