УниКредит отваря вратите за следващото поколение в Младежката купа на Америка

УниКредит Младежката купа на Америка

УниКредит дебютира във ветроходството като подкрепя третото издание на Младежката купа на Америка. Партньорството ще носи името Младежка купа на Америка на УниКредит и ще се проведе от 17 до 26 септември в Барселона. Участие в него могат да заявят младежи на възраст между 18 и 25 години. Състезанията могат да се гледат от плажа, като достъпът до всички събития на 37-ата Купа на Америка е безплатен за зрителите. Събитието ще се излъчва на живо по телевизия и онлайн.

Младежката купа на Америка на УниКредит ще представи най-добрите млади ветроходци от 12 държави и ще бъде тест за екипен дух, интуиция и лидерство, докато отборите се борят за най-голямата слава в състезанията с яхти. Целта на УниКредит е да отключи потенциала на младите хора, а чрез това състезание би искала да популяризира следващото поколение таланти на световната сцена.

УниКредит с гордост спонсорира и Купата на Америка – едно от най-престижните спортни събития в света – като глобален партньор. Устойчивостта и насърчаването на устойчиво икономическо и социално развитие са в основата на 37-ата Купа на Америка “Луи Вюитон” и изцяло отговарят на поетите ангажиментите от УниКредит.

Наред с утвърдените шест отбора за Купата на Америка (Нова Зеландия, Великобритания, САЩ, Италия, Швейцария и Франция), бяха получени още шест заявки от Испания, Нидерландия, Канада, Германия, Швеция и Австралия, като всички отбори провеждат строг подбор, за да открият бъдещите таланти. Младежката купа на Америка на УниКредит ще бъде един от акцентите на 37-ата Купа на Америка на “Луи Вюитон” в Барселона, като ще привлече и даде трибуна на следващото поколение професионални ветроходци от елита.

Състезанията във всяко събитие ще се провеждат в най-вълнуващия нов клас на фолиране в света, AC40, всички изравнени със стандартни компоненти в строги монокорпуси с един дизайн, за да подчертаят изключителния ветроходен талант на младите спортисти.

„Горд съм да видя, че по-младите поколения преоткриват спорт, който се основава на отборен дух, интуиция и решително преследване на обща цел“, коментира Андреа Орчел, главен изпълнителен директор на УниКредит. „Горди сме да си партнираме със събитие, което демонстрира талант и дава приоритет на екологичните и устойчиви практики. Това е напълно в съответствие и със стратегията на УниКредит.”

В началните квалификационни кръгове ще бъдат завършени общо осем състезания за двете групи и първите три отбора от всяка група ще преминат към Финалната серия от четири състезания. За големия финал на 26 септември двата най-добри отбора ще се изправят един срещу друг в надпревара за титлата и трофея на Младежката купа на Америка на УниКредит, като УниКредит ще проектира и създаде трофея, който ще бъде представен през пролетта на 2024 г.

Изпълнителният директор на Купата на Америка Грант Далтън споделя: „Младежката купа на Америка на УниКредит е поглед към бъдещия талант на Купата на Америка, възможност за ветроходците от всичките 12 държави да изградят основите на потенциални нови отбори и да заявят своята претенция за бъдещата слава на Купата на Америка.

Флот от AC40, който се състезава край плажа на Барселона с най-добрите младежи ветроходци в света, сам по себе си ще бъде истински спектакъл, а ангажиментът на УниКредит да вдъхновява и подкрепя младите таланти ги превръща в идеалния партньор на това специално събитие.”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Осезаема ли е разликата в битовите сметки спрямо миналогодишните ви разходи?

Подкаст