Дигиталният асистент Кейт в ОББ Мобайл вече и в помощ на юридически лица

ОББ

Дигиталният асистент, който вече клиентите – физически лица на ОББ добре познават, разгръща своя обхват и вече е на разположение и на бизнес клиентите на ОББ. Кейт вече може да отговаря на над 180 най-често задавани въпроса и освен това оказва съдействие по повод заявяване на нова бизнес дебитна или кредитна карта, заявяване на ПОС, издаване на банково удостоверение и други.

Плановете са до края на годината да бъдат прибавени още полезни функционалности, с цел изграждане на максимално персонализиран подход, съобразен с бизнес нуждите на клиентите – юридически лица на ОББ.

Персоналният дигитален асистент на ОББ, базиран на изкуствен интелект, беше въведен в мобилното банкиране на банката преди две години и бързо набра популярност. За това време Кейт се научи да говори на български език, както по общи теми, така и по специфични въпроси от банково-застрахователния бизнес. Екипът, който я разработва, постоянно анализира клиентските запитвания към нея и подобрява автономността ѝ и способността ѝ да разбира и да отговаря самостоятелно на клиентските въпроси, без да се налага допълнителна помощ от страна на служител в контактния център или в клонова мрежа. През миналата година над 70% от ползвателите на ОББ Мобайл вече използват и услугите на Кейт.

В една от актуалните кампании клиентите на ОББ Мобайл могат да говорят с Кейт за човешкото въздействие върху природата. Кейт им задава 3 любопитни въпроса, а в замяна на тяхната любознателност ОББ ще засади дърво.

Повече информация за развитието на персоналния дигитален асистент може да намерите тук.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли парламентарните избори от 27 октомври да бъдат касирани?

Подкаст