Терзиев увери, че няма разлом в групата на ПП-ДБ-СС

Васил Терзиев подкрепя реорганизацията по бул. "Патриарх Евтимий"

Кметът на София съобщи, че са осигурени средства за увеличение на заплатите в градския транспорт

Кметът на София Васил Терзиев увери, че няма разлом в групата на ПП-ДБ-СС в Столичния общински съвет. Според него не е имало нито един спокоен ден от началото на управлението.

В ефира на БНТ столичният кмет изрази удовлетворение от това, че между ПП-ДБ-СС имало различни мнения, но по думите му, това обогатявало групата. Той е доволен, че има СОС, който ще работи, но това нямало да направи работата в София по-лесна.

Терзиев бе категоричен, че няма да отстъпи от принципите си и увери, че ще разчита на прозрачност. „Няма да отстъпя от принципите си и за това, което се боря – за прозрачно управление. Не е толкова лесно, колко изглежда отстрани. Има идеологически предизвикателства с един от участниците, с друг нямаше никакъв диалог, а основната им теза е да докажат, че няма какво да направят„, каза той по повод избирането на председател от СОС.

Кметът на София е на мнение, че тези четири години управление няма да бъдат никак леки.

От всичките важни комисии, тези, които имат 23-ма представители в общинския съвет, нямат нито една. Говорим как ще променим управленския модел на столицата (бел. ред. БСП) , в същото време подкрепят представителите на ГЕРБ. Ние сме търсили справедлив начин, по който всички да бъдат ангажирани. Нашият топ приоритет трябва да бъдат гражданите на града„, каза още по темата Терзиев.

Столичният кмет съобщи, че са осигурени 37 милиона лева, които са нужни за 15% увеличение на заплатите в градския транспорт, каквато беше и уговорката със синдикатите. „Една част от средствата са от планираното увеличение на билети и карти, друга част идва от държавата – средствата, които тя компенсира за някои карти за деца и пенсионери. Друга част идва от икономиите, които ще се реализират в „Метрополитен“, свързани с охрана„, обясни още той.

В кварталите има проекти за изграждане на паркинги – около 22 са, във всички квартали има поне по един, каза още кметът на София. „Това е много голям проблем, имаме над милион коли. Доскоро не беше задължително да има по едно паркомясто на апартамент, когато се строи нова сграда. Борбата с калните точки и регулирането на движението в кварталите предстои и се работи активно от районните администрации“, отбеляза Васил Терзиев.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли цените на имотите да се повишат още след влизането ни в еврозоната?

Подкаст