Проектът за трасе Солун – Скопие ще заобиколи България и нашите икономически интереси
След две години ще започне ремонт на транспортната връзка през ГКПП „Кап. Андреево“. Трасето няма да се затвори изцяло, но дебитът му ще намалее значително. Трафик трябва да се пренасочи към Лесово, но там остана 12-километрова отсечка, която трябва да се свърже с магистралата. Вариант ще бъде и да се ползват фериботи до Варна. Решенията на проблема трябва да се търсят още сега.
Това заяви във видео интервю за СТУДИО БАНКЕРЪ транспортният експерт Стоян Новаков, зам.-министър на транспорта в кабинета „Петков“.
Още от интервюто:
Каква е комплексната оценка за транспортните политики на правителството?
Кои са приоритетните за българската икономика транспортни проекти?
Каква роля могат да изиграят чуждестранните инвестиции и концесиите в оптимизирането на транспортната ни свързаност?
Защо плодове, зеленчуци и храни не влизат у нас през железопътната граница на Свиленград?
Докъде се разви транспортната свързаност на България с Транскаспийския маршрут?