AI е една от тенденциите в дигиталната трансформация през 2024 г.

дигиталната трансформация

Чрез дигиталната трансформация се интегрират цифровите технологии във всички аспекти на бизнеса. Това радикално променя начина, по който компаниите функционират и увеличава стойността, която те носят на клиентите си. Въвеждането на стратегии за дигитална трансформация във всички технологични сектори създаде още по-голям натиск върху бизнеса да подготви своя стратегия и да се адаптира към бъдещето. От SoftOne очертават преобладаващите тенденции за 2024 година.

AI в светлината на прожекторите

Изкуственият интелект се превърна, без преувеличение, в технологичен гигант и ще продължи да се развива не само през 2024 г., но и в продължение на много години напред. Бизнесите по света се подготвят да усъвършенстват своите стратегии за дигитална трансформация с AI, като инвестират сериозно в интегрирането на AI технологии в своите бизнес модели и надграждат и преквалифицират своята работна сила, за да могат да реализират пълния си потенциал.

Машинното обучение, като част от AI, включва разработването на алгоритми и модели, които позволяват на компютрите да учат и правят прогнози или да взимат  решения без директно програмиране и се очаква да бъде във фокуса на инвестициите и развитието през 2024-а. Силният интерес към него се дължи на потенциала му, свързан с рационализиране на процесите, ускоряване на автоматизацията и намаляване на оперативните разходи.

Клиентското изживяване в основата на трансформацията

Използването на иновативни технологии за подобряване на клиентското изживяване ще бъде друга важна цел за бизнеса през 2024 година. Клиентското изживяване включва цялостното взаимодействие, което клиентът има с дадена компания – от първоначалния контакт до съдействието по време и след покупката. Това важи за всеки аспект на контакта и взаимодействието между клиента и бизнеса, включително реклама, обслужване на клиенти, процеси на закупуване, използване на продукта или услугата и дори последваща комуникация.

Глобалните лидерски екипи сега виждат дигиталната трансформация като жизненоважна за оформянето на техните стратегии и инициативи за подобряване на клиентското изживяване, тъй като по-голямата му персонализация придобива все по-голямо значение.

За да успее бизнесът да подобри клиентското изживяване, е необходимо да използва платформи за данни за клиенти (CDP). Чрез тях той може да консолидира всички данни, да разполага с възможността за общия им преглед и да осигури необходимата персонализация. Когато всички данни са централизирани и защитени на едно място, става много по-лесно те да се анализират и да се  предприемат необходимите действия. Такъв тип платформи са съвременните ERP, CRM и B2B решения, които предоставят на бизнеса способността да борави с консолидирани и защитени данни и съответно да реагират адекватно в различни ситуации, повишавайки своята рентабилност. Такива са и решенията, предлагани от SoftOne.bg.

Киберсигурността

ще продължи да бъде от първостепенно значение за бизнеса през 2024 година. Като общ термин тя включва всички технологии, процеси и практики, предназначени да предпазват от неоторизиран достъп, експлоатация или увреждане на цифрови активи. Екипите по киберсигурност не само ще подготвят най-добрата защита за служителите на дадена компания, но ще продължат да проектират стабилни протоколи за сигурност и инфраструктура за защита срещу потенциални атаки. Тези атаки могат да бъдат под формата на зловреден софтуер, фишинг атаки, неоторизиран достъп и пробиви на данни. Защитата срещу пробиви на данни ще бъде от особено значение, тъй като стойността на дигитализираните данни на клиентите продължава да главоломно да расте, а изтичането на информация не само подкопава доверието им, но и води до сериозни правни усложнения.

SoftOne Bulgaria е офисът на SoftOne Technologies S.A., лидер в разработването и предлагането на софтуерни продукти и услуги за бизнеса, у нас. 

SoftOne Technologies S.A. е динамична софтуерна компания, основана през 2002 г., която се концентрира върху разработването на ERP, CRM и иновативни услуги в облака. SOFTONE Group е една от най-големите технологични екосистеми в Гърция и Югоизточна Европа, която включва шест водещи марки (SoftOne, UNISOFT, PROSVASIS, Regate, IMPACT и cosmoONE). Приложенията и решенията на групата се използват от повече от 75 000 компании в Гърция и няколко международни пазара (Кипър, Румъния, България).

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Откъде се информирате за предстоящия вот 2 в 1 на 9 юни?

Подкаст