Lamborghini обнови корпоративното си лого

Ламборгини Ламборджини завод Lamborghini Sant'Agata

Lamborghini обнови корпоративното си лого, което ще се появи на новите автомобили и в корпоративната идентичност на италианския автомобилен производител.

Новото лого получи нов дизайн на фирмения шрифт Automobili Lamborghini, като основните цветове на емблемата станаха черно и бяло, докато жълтите и златните нюанси ще станат акцентни цветове.

Освен това за първи път разпознаваемият бик ще се използва отделно от класическия щит в дигиталните продукти на марката.

Lamborghini актуализира емблемата за първи път от повече от две десетилетия,

като това събитие съвпада с изпълнението на Direzione Cor Tauri – планът за развитие на италианската компания, планиран за следващите години.

Производителят на луксозни спортни автомобили и SUV – Automobili Lamborghini S.p.A., е базиран в Сант’Агата Болонезе.

Компанията е собственост на Volkswagen Group чрез нейното дъщерно дружество Audi.

Феручо Ламборджини (1916-1993 г.), италиански производствен магнат, основава Automobili Ferruccio Lamborghini S.p.A. през 1963 г., за да се конкурира с Ferrari. Компанията е известна с това, че е използвала заден среден двигател и задвижване на задните колела. Lamborghini се разраства бързо през първото си десетилетие, но продажбите се сриват в резултат на световната финансова криза от 1973 г. и петролната криза. Собствеността на фирмата се променя три пъти след 1973 г., включително фалит през 1978 година. Американската Chrysler Corporation поема контрола над Lamborghini през 1987 г. и го продава на малайзийската инвестиционна група Mycom Setdco и индонезийската група V Power Corporation след седем години. През 1998 г. Mycom Setdco и V Power продаде Lamborghini на Volkswagen Group, където беше поставен под контрола на подразделението Audi на групата.

Нови продукти и моделни линии бяха въведени в портфолиото на марката и пуснати на пазара и отбелязаха повишена производителност за марката. В края на 2000-та, по време на световната финансова криза и последвалата я икономическа криза, продажбите на Lamborghini отбелязаха спад от близо 50 процента.

Lamborghini Trattori, основана през 1948 г. от Феручо Ламборгини, е с централа в Пиеве ди Ченто, Италия и продължава да произвежда трактори. От 1973 г. Lamborghini Trattori е отделен субект от автомобилния производител.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли да се въведе таван на надценките на основните хранителни продукти?

Подкаст