Китайският производител на електрически превозни средства BYD отчете продажби на 302 500 пътнически автомобила през март. Така сделките на компанията са нараснали с 46% на годишна база след спад през първите два месеца на годината.
Такова рязко увеличение на продажбите през март позволи на китайския производител да постигне положителни резултати за цялото първо тримесечие. Продажбите на компанията през този период възлизат на около 626 300 електрически превозни средства, което е с 13.4% по-добро от същия период на миналата година.
Със скок в продажбите през март,
BYD вероятно ще запази лидерството си на световния пазар на електрически превозни средства.
Основният конкурент на китайската компания Tesla ще предостави данните за продажбите си във вторник – 3 март. Според прогнозите на анализатори, анкетирани от FactSet, продажбите на американския производител през първото тримесечие ще възлязат на около 457 хиляди. Въпреки това, за разлика от Tesla,
BYD продава както електрически, така и хибридни автомобили,
поради което изпреварва американския си конкурент.
Така през първото тримесечие BYD продаде 300 хиляди електрически превозни средства по целия свят, а продажбите на хибриди достигнаха 324 300 единици, което представлява 52% от общите продажби на компанията.