LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton купува един от най-известните ресторанти в Париж

LVMH Moët Hennessy - Louis Vuitton купува един от най-известните ресторанти в Париж

LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton, луксозният конгломерат, придобива Le Grand Véfour, емблематичен ресторант в Париж, известен със своята изискана кухня и богата история.

Луксозната група LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton разширява портфолиото си от заведения за хранене, като придобива емблематичния парижки ресторант Chez L’Ami Louis. Той е известен с миниатюрните си размери, но с изключителна репутация, обилни порции и високи цени.

LVMH Moët Hennessy - Louis Vuitton купува един от най-известните ресторанти в Париж

Финансовите условия на сделката не се разкриват, но се разбира, че LVMH планира да запази уникалния му характер, тъй като тази година заведението чества своята 100-годишнина. Въпреки че е описвано от The New York Times като „малко, очукано място с лющещи се кафяви стени и клатещи се столове“, L’Ami Louis е хранило множество известни личности през годините. Сред тях е Марленe Дитрих, която идвала по обяд в неделя, преди да отвори, за да може да се наслади на спокоен, но обилeн обяд.

През 1999 г. френският президент Жак Ширак посреща американския си колега Бил Клинтън там, а сред посетителите от Холивуд са били имена като Тим Бъртън, Франсис Форд Копола, Брад Пит и Джони Деп. Неотдавна испанската певица Rosalía опитала бургундските охлюви на ресторанта, които плуват в масло с чесън, и дори ги показала на върха на пръстите си за снимка в Instagram.

Мястото сякаш е и територия, където съперничествата се изпаряват: титаните в бизнеса с луксозни продукти Бернар Арно и Франсоа Пино са сред местните редовни клиенти.

Ресторантът е известен е с дебелите си резени от гъши дроб (фоа гра), печено пилешко, завършено с гъша мас и масло, както и други класически френски ястия. Освен това, L’Ami Louis може да се похвали с изба от почти 20 000 бутилки вино.

Ресторантът L’Ami Louis попада под шапката на дивизията LVMH Hospitality Excellence, която наскоро добави марката Orient Express към своето портфолио и обяви амбициозни планове за включване на повече влакове, кораби и хотели под тази емблематична марка.

LVMH Moët Hennessy - Louis Vuitton купува един от най-известните ресторанти в Париж

През последните години LVMH значително разшири дейността си в сектора на луксозното гостоприемство с придобиването на луксозния туроператор Belmond Ltd., собственик на влака Венеция Симплон-Ориент-Експрес и хотели като Copacabana Palace в Рио де Жанейро и хотел Cipriani във Венеция, за 2,6 млрд. долара. Хотелите Cheval Blanc и кафенета Cova са сред другите им притежания.

Задграничните модни и за кожени стоки марки Dior и Louis Vuitton също добавиха повече заведения за хранене към своите водещи магазини в ключови мегаполиси. В кратко съобщение LVMH нарече L’Ami Louis „автентично парижко бижу“, което „изгражда своята репутация около щедростта на ястията си и изключителното качество на съставките си. Продуктите се доставят от малки фермери и градинари, които са лоялни на ресторанта от няколко поколения.“

Четете още на: Милиони европейци гледат незаконно спортни събития и купуват фалшива спортна екипировка, което струва на производителите 850 млн. евро на година.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

This poll is no longer accepting votes

Ще помогнат ли необозначените полицейски автомобили, които МВР планира да купи, за по-добрия контрол на агресивните шофьори?

Подкаст