ДЗИ въвежда изкуствен интелект за обработка на Каско щети в партньорство с Click-Ins

ДЗИ въвежда изкуствен интелект за обработка на Каско щети в партньорство с Click-Ins

Изкуствен интелект ще обработва бързо и коректно щети по застраховки Каско. Това става възможно благодарение на партньорството между водещия застраховател ДЗИ и Click-Ins – световен лидер в областта на контрола на превозни средства, управлявани от изкуствен интелект.  

Новата услуга позволява на клиентите само с няколко клика да прикачат снимки на своята щета и в рамките на около 30 минути от подаването на претенцията, да получат предложение за парично обещетение или възлагателно писмо за ремонт на колата в сервиз от мрежата сервизи, с които работи ДЗИ. В момента този процес се извършва за около 48 часа.  

Партньорството с Click-Ins е поредната стъпка в стремежа ни да направим дигиталното   преживяване да нашите клиенти още по-удобно и вълнуващо. Това революционно за страната нововъведение ще ни позволи по-бърза обработка на Каско претенциите и несравнима точност на оценката на щетите.”, сподели Коста Чолаков, главен изпълнителен директор на ДЗИ. 

Горди сме да си партнираме с ДЗИ и да предоставим нашите възможности за проверка на превозни средства, управлявани от изкуствен интелект, за техните застрахователни операции. Чрез интегрирането на Click-Ins ДЗИ може да предложи на своите клиенти по-бърза обработка  и по-точна оценка на щетите, като подобри цялостното преживяване и доверие на клиентите.”, добавя Юджийн Грийнбърг, съосновател и председател на Click-Ins.  

DZI Click Ins 2024

ДЗИ е пионер при въвеждането на дигитални услуги в сферата на застраховането. Компанията е първият застраховател в България, който предложи изцяло дигитални процеси по сключване на застраховки и въвеждане на щети онлайн. Онлайн платформата на дружеството, go.dzi.bg, предлага различни възможности по сключване на застраховки, след-продажбено обслужване, разплащания и обслужване на претенции по застраховки и др. Статистиката показва, че към настоящия момент над 60% от  Каско претенциите в ДЗИ вече се завеждат изцяло онлайн, при изключително високо ниво на клиентска удовлетвореност.  

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че трябва да се забрани използването на телефоните в училищата?

Подкаст