Проектът е описан като „процес, продължил години,“ новото начинание на Beyoncé е в пълна хармония с последния й публичен имидж, вдъхновен от стил „cowboycore“. Този стил, отразен в нейния кънтри вдъхновен албум „Cowboy Carter“, както и в предшественика му „Renaissance“, акцентира на изображения на певицата, яздеща кон, и текстове на песните, които често споменават уиски. Тези творчески насоки не само подчертават личния й стил, но и отразяват дълбокото й свързване с теми от американската кънтри култура и традиции.
Новият проект, SirDavis, е част от растящата бизнес империя на Beyoncé, която през последните 9 месеца се разширява с нови и иновативни продукти. Сред тях са парфюмът Cé Noir и линията за грижа за косата Cécred. 42-годишната певица също така управлява Parkwood Entertainment, продуцентска къща, която включва и линия за спортна екипировка Ivy Park, демонстрирайки още една сфера на нейния бизнес успех.
Beyoncé не е единствената знаменитост, която навлиза на пазара на луксозни напитки. Списъкът на известните личности, които се присъединиха към този сегмент през последните години, включва и Дрейк, Дуейн Джонсън, Джордж Клуни и съпруга й Джей-Зи. Джей-Зи, например, продаде 50% от дяла си в марката шампанско Armand de Brignac на LVMH през 2021 година, което показва нарастващия интерес на знаменитостите към луксозния сектор на напитките.
Сега, Moët Hennessy се надява да завладее по-голям дял от бързо растящия американски пазар на уиски, който е оценен на 5,1 милиарда долара. Уискито вече представлява 62% от всички американски износи на спиртни напитки, а броят на дестилаторите е скочил от 35 преди две десетилетия до 2 600 през 2023 година.
SirDavis ще бъде налично за покупки в САЩ и в избрани магазини в Лондон, Париж и Токио от септември и се очаква да се продава на цена от 89 долара. С това ново начинание, Бионсе продължава да разширява своето влияние в сферата на луксозните напитки, което е важна стъпка в кариерата й и в бизнес начинанията й.
Четете още на : Aspen Vodka открива най-голямата въглеродно-отрицателна дестилерия в света.