Beyoncé представя луксозно уиски SirDavis

Beyoncé представя луксозно уиски SirDavis

Проектът е описан като „процес, продължил години,“ новото начинание на Beyoncé е в пълна хармония с последния й публичен имидж, вдъхновен от стил „cowboycore“. Този стил, отразен в нейния кънтри вдъхновен албум „Cowboy Carter“, както и в предшественика му „Renaissance“, акцентира на изображения на певицата, яздеща кон, и текстове на песните, които често споменават уиски. Тези творчески насоки не само подчертават личния й стил, но и отразяват дълбокото й свързване с теми от американската кънтри култура и традиции.

Beyoncé представя луксозно уиски SirDavis

Новият проект, SirDavis, е част от растящата бизнес империя на Beyoncé, която през последните 9 месеца се разширява с нови и иновативни продукти. Сред тях са парфюмът Cé Noir и линията за грижа за косата Cécred. 42-годишната певица също така управлява Parkwood Entertainment, продуцентска къща, която включва и линия за спортна екипировка Ivy Park, демонстрирайки още една сфера на нейния бизнес успех.

Beyoncé представя луксозно уиски SirDavis

Beyoncé не е единствената знаменитост, която навлиза на пазара на луксозни напитки. Списъкът на известните личности, които се присъединиха към този сегмент през последните години, включва и Дрейк, Дуейн Джонсън, Джордж Клуни и съпруга й Джей-Зи. Джей-Зи, например, продаде 50% от дяла си в марката шампанско Armand de Brignac на LVMH през 2021 година, което показва нарастващия интерес на знаменитостите към луксозния сектор на напитките.

Beyoncé представя луксозно уиски SirDavis

Сега, Moët Hennessy се надява да завладее по-голям дял от бързо растящия американски пазар на уиски, който е оценен на 5,1 милиарда долара. Уискито вече представлява 62% от всички американски износи на спиртни напитки, а броят на дестилаторите е скочил от 35 преди две десетилетия до 2 600 през 2023 година.

Beyoncé представя луксозно уиски SirDavis

SirDavis ще бъде налично за покупки в САЩ и в избрани магазини в Лондон, Париж и Токио от септември и се очаква да се продава на цена от 89 долара. С това ново начинание, Бионсе продължава да разширява своето влияние в сферата на луксозните напитки, което е важна стъпка в кариерата й и в бизнес начинанията й.

Четете още на : Aspen Vodka открива най-голямата въглеродно-отрицателна дестилерия в света.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че "домовата книга" на президента Румен Радев трябва да се допълни?

Подкаст