България е най-податливата за пропаганда държава в ЕС, това е сред главните причини за апатията в обществото, смята Деница Симеонова
Съществуваше сериозна дупка между политическите сили и младите хора в България, която ПП-ДБ в момента се стреми да запълни. Младите имат афинитет към каузи, към мисии, изключително активни са по теми като климатични промени, зелени енергии, подкрепа за хора в неравностойно положение. Проблемът е, че отделните групи не си говорят достатъчно. Младежкият вот се мобилизира, когато му се говори на разбираем език за необходимостта от конкретни промени. Враца може да стане университетски център за целия Северозапад.
Това заяви във видео интервю за СТУДИО БАНКЕРЪ депутатът Деница Симеонова, кандидат за народен представител от листите на ПП-ДБ в 6-ти МИР Враца и 24-ти МИР София.
Още от интервюто:
Защо младите българи са апатични към политическото бъдеще на нацията?
Къде се къса комуникацията между политиците и младите хора?
Какви са аргументите за превръщането на Враца в университетски център за икономически науки?
Какви са големите предимства и кои са големите теми на младите парламентаристи?
От каква подкрепа имат нужда стартиращите предприятия?