Сватбите в Индия стимулират ръст от 15-20% в разходите за луксозни продукти

Сватбите в Индия стимулират ръст от 15-20% в разходите за луксозни продукти

Новите тенденции в индийските сватби включват по-големи бюджети, луксозни дестинации и нарастваща любов към устойчивите и лабораторно отгледани диаманти. Годишният доклад за сватбената индустрия на WedMeGood подчертава, че 45% от булките предпочитат лабораторно отгледани диаманти. Годежните пръстени са сред най-популярните украшения, съдържащи тези диаманти.

Сватбите в Индия стимулират ръст от 15-20% в разходите за луксозни продукти

Около 50% от анкетираните заявяват, че избират екосъобразни варианти за планиране на сватбата си. Освен това сватбените агенти предлагат материали с органичен или местен произход.

Според доклада за сватбената индустрия се очакват приблизително 4.8 милиона сватби в периода от октомври до декември. Прогнозата е, че индустрията ще генерира около 6 трилиона рупии (71 млрд. долара). След САЩ, които заемат първо място, Индия е на второ място на световния сватбен пазар, което подчертава значителното икономическо въздействие и нарастващата глобална роля на индустрията.

Сватбите в Индия стимулират ръст от 15-20% в разходите за луксозни продукти

Как двойките се намират?
Bumble и Hinge са най-популярните приложения за запознанства сред младоженците, докато Shaadi.com остава най-предпочитаната платформа за организирани бракове, според доклада на WedMeGood. През 2024 г. хората са склонни към по-късни бракове, като приоритетите им включват лични и професионални цели. Средната възраст за бракове по любов и по уговорка остава 28 години за втора поредна година.

Сватбите в Индия стимулират ръст от 15-20% в разходите за луксозни продукти

Разходи за луксозни продукти ще нараснат с 15–20%
Според Конфедерацията на всички индийски търговци (CAIT), сватбеният сезон през ноември и декември ще донесе ползи за ритейл сектора, включително стоки и услуги с очаквани 4.8 милиона сватби. Това е значително увеличение спрямо 3.5 милиона сватби, отчетени миналата година. Сезонът вероятно ще генерира бизнес на стойност 6 трилиона рупии (71 млрд. долара), според генералния секретар на CAIT Правин Канделвал.

Сватбите в Индия стимулират ръст от 15-20% в разходите за луксозни продукти

Определени категории в сегмента на луксозните продукти, като облекло, бижута, електроника, автомобили, мотори, козметика и продукти за красота, се очаква също да отбележат ръст в разходите. В сравнение с миналогодишния сватбен сезон, продажбите се очаква да нараснат с 15-20%, според Кумар Раджагопалан, изпълнителен директор на Асоциацията на търговците в Индия.

Четете още : Индия увеличи покупките на диаманти с 11% през септември.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли стабилно управление с пълен четиригодишен мандат след новините за нова "сглобка"?

Подкаст