Louis Vuitton и Murakami с pop-up магазин в СоХо за 20-годишното си сътрудничество

Louis Vuitton и Murakami откриха pop-up магазин в Сохо за 20 годишното си сътрудничество

Luis Vuitton празнува 20-годишнината от успешното си сътрудничество с японския артист Такаши Мураками, като пуска ново издание на колекцията, което може да бъде закупено в pop-up магазин, представен днес в квартал СоХо в Ню Йорк. Обектът ще бъде отворен до 31 януари и съчетава изложба на оригинални архивни модели с възможност за закупуване на чанти и други артикули от това, което е наречено “Глава първа” от колекцията.

Louis Vuitton и Murakami откриха pop-up магазин в Сохо за 20 годишното си сътрудничество
Louis Vuitton и Murakami откриха pop-up магазин в Сохо за 20 годишното си сътрудничество

Мотивите и героите на Мураками са включени в 170 дизайна на Louis Vuitton в първата глава, от чанти и колани до обувки, шалове и скейтборд, както и един от емблематичните куфари на марката, изработен по поръчка и пригоден да съхранява 33 чанти Speedy с принтове от новото издание. (Второто издание е планирано за март.)

Louis Vuitton и Murakami откриха pop-up магазин в Сохо за 20 годишното си сътрудничество

През декември Louis Vuitton подготви почвата за дебюта на колекцията и pop-up магазините с рекламна кампания с участието на Зендея, която беше забелязана с чанта на марката през 2023 година. Оригиналната колекция е идея на Марк Джейкъбс, който по това време е творчески директор на Louis Vuitton и ръководи различни артистични колаборации с марката, включително със Стивън Спраус и Ричард Принс. След като видял изложба на творбите на Мураками през 2002 г. в парижкия музей Fondation Cartier, Джейкъбс се обърнал към авангардния артист за сътрудничество. Колекцията, излязла през сезон пролет/лято 2003 година., се превърна в мигновен хит, включващ емблематични мотиви като Monogram Multicolore и Monogram Blossom, които сега са интерпретирани за юбилейната колекция.

Louis Vuitton и Murakami откриха pop-up магазин в Сохо за 20 годишното си сътрудничество

Pop-up магазинът в Ню Йорк е единственият планиран за САЩ, като едновременно ще има още шест такива локации в Лондон, Милано, Сеул, Шанхай, Сингапур и Токио. Последната, разположена в квартала Хараджуку, е най-голямата от седемте. Мураками продължава да черпи вдъхновение от ярките цветове и уличната мода на Хараджуку както в изкуството си, така и в създаването на колекциите за Louis Vuitton. Междувременно в Париж впечатляващият флагман на Louis Vuitton на “Шанз-Елизе” е добавил кино стена в атриума си като част от празненствата.

Louis Vuitton и Murakami откриха pop-up магазин в Сохо за 20 годишното си сътрудничество

Посетителите на pop-up магазина в Ню Йорк ще могат да се насладят на разнообразни преживявания, освен да разгледат оригиналните и новите колекции. За собствениците на оригинални артикули Louis Vuitton x Murakami е създаденa “станция за грижа”, където се предлагат реставрационни услуги като почистване на платното и металните елементи, както и възстановяване на ръчно рисувани мотиви, а посетителите могат да наблюдават занаятчиите в действие. От 10 до 12 януари ярко декорирано кафене ще предлага безплатни топли напитки и сладкиши, сервирани с Louis Vuitton x Murakami съдове и салфетки, за клиенти, направили покупка.

Louis Vuitton и Murakami откриха pop-up магазин в Сохо за 20 годишното си сътрудничество

Сред ярките цветове и модулните стаи на пространството е организирано кино, където могат да се гледат два филма: “Superflat Monogram” (2003 г.), създаден от Мураками и режисиран от Мамору Хосода, и късометражния аниме филм “Superflat First Love” (2009 г.). И двата филма са ремастерирани за юбилейното събитие. Pop-up магазинът Louis Vuitton x Murakami в Ню Йорк се намира на 104 Prince Street и ще бъде отворен до 31 януари. Повече информация можете да намерите на louisvuitton.com.

Четете още : Louis Vuitton с ново кафене на лондонското летище „Хийтроу”.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Осезаема ли е разликата в битовите сметки спрямо миналогодишните ви разходи?

Подкаст