Ръководителят на маркетинга и рекламата на TikTok напуска

TikTok сащ

Ръководителят на глобалните бизнес решения на TikTok Блейк Чандли напуска компанията, съобщава Adweek. Това е поне осмата оставка на топ мениджърите на TikTok от началото на 2025 г., отбелязва The Information.

Блейк Чандли се присъедини към TikTok през 2019 г. и отговаряше за глобалните рекламни продажби и маркетинг. Той ще напусне поста на 1 април, но ще остане съветник на компанията.

Напускането на Блейк Чандли е свързано с реорганизацията на компанията.

Неговият екип за глобални бизнес решения се слива с екипа за продукти за монетизиране, ръководен в момента от Уил Лиу. От 1 април той ще застане начело на обединения отбор.

Блейк Чандли беше ключова фигура в защитата на TikTok от забраната в САЩ.

През април 2024 г. Джо Байдън подписа закон, който блокира TikTok, ако китайската компания ByteDance, която притежава социалната мрежа, не продаде бизнеса си в страната до 19 януари 2025 година.

Новият президент на САЩ Доналд Тръмп спря забраната, като сделката трябва да приключи до 5 април. Администрацията на президента активно преговаря с няколко потенциални купувача наведнъж. В същото време американски сенатори призоваха Белия дом да поиска от Конгреса да отложи крайния срок за продажбата на TikTok.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Подкрепяте ли отварянето на държавни магазини в пощите?

Подкаст