Според компанията за пазарни проучвания Grandview Research, глобалният RTD (Готови аз консумация напитки) пазар е бил оценен на около 3.2 милиарда долара през 2024 г., като се очаква годишен ръст от около 15% в периода 2025-2030 година. Поколенията Gen-Z и милениалите са основните потребители на RTD напитките. Освен това, някои от тези продукти съдържат по-малко калории и захар в сравнение с други алкохолни напитки в кен.

Една от причините и големи компании като The Coca-Cola Company да използва своята марка Minute Maid, за да се включи активно в този пазарен сегмент. През 2023 г. Coca-Cola създаде ново подразделение – Red Tree Beverages, федерално лицензиран и отделен дъщерен бизнес, който разработва и продава алкохолни напитки.
През последните две години Red Tree Beverages представи няколко RTD напитки само за възрастни.
Coca-Cola залага на разпознаваемостта на марката

Най-новото попълнение в тази категория означава, че вече можете да си вземете Minute Maid Lemonade или Minute Maid Pink Lemonade, но с добавена водка. Новата серия на Coca-Cola и Red Tree с водка използва в пълна степен богатия асортимент на соковете от марката Minute Maid (над 100 разновидности).
Освен лимонадите, марката пуска и нова линия напитки под името „Minute Maid Spiked Vodka Punch“, с няколко вкуса – горски плодове, цитруси, тропически микс и класически пънч.
Тези негазирани напитки се предлагат в кенчета от 355 мл. и съдържат 5% алкохол.
Това не е първото навлизане на Coca-Cola в категорията на ARTD (готови за консумация алкохолни напитки). Компанията вече има успешно сътрудничество с Jack Daniel’s, започнало през 2022 г. с лансирането на кенче „Jack and Coke“ – класически коктейл в готова форма.

Компанията си партнира с Constellation Brands, за да създаде Fresca Mixed – водка версия на популярната нискокалорична напитка без добавена захар. Coca-Cola използва търсенето на селцерите и заедно с Molson Coors създават Topo Chico Hard Seltzer, пуснат още през 2022 гoдина.
Приходите на The Coca-Cola Company през 2024 г. надхвърлиха 47 милиарда долара – с 2 милиарда повече спрямо 2023 г. Компанията обаче не разкрива каква част от тези приходи идва от алкохолни продукти.
Четете още : Absolut Vodka & Sprite представят RTD напитка с вкус на диня за лятото.