Водещото дружество за потребителско финансиране вдигна тавана на предоставяните заеми до 100 хиляди лева.
Потребителите все повече разчитат на дигиталните канали, за да получат необходимото им финансиране, сочат данните на УниКредит Кънсюмър Файненсинг (УКФ). Дружеството има водеща позиция при потребителското кредитиране с висок пазарен дял от общото потребление на парични заеми.
За първите три месеца на годината изцяло дигитално отпуснатите потребителски кредити са се увеличили с една пета спрямо същия период на миналата година. Този ръст изпреварва ръста на общия обем, което е знак за промяна на клиентските предпочитания в полза на дигиталните канали.
В съответствие с предпочитанията на клиентите си, от началото на март УниКредит Кънсюмър Файненсинг увеличи максималната финансирана сума за потребителски кредит от 75 000 лв. на 100 000 лв., включително в дигиталните си канали.
„Вече имаме и първия ни изцяло дигитално заявен, одобрен и усвоен потребителски кредит на максималната стойност от 100 000 лв., а за клиента целият процес е преминал много бързо и безпроблемно от самото кандидатстване в мобилното банкиране до получаването на парите по сметката“, даде пример Екатерина Панайотова, Главен изпълнителен директор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг. Тя акцентира, че за клиентите все по-решаващо предимство е времето за отпускане на кредита.
Основните предимства на дигиталния процес за потребителски кредит включват удобството на кандидатстване по всяко време и от всяко място чрез Булбанк Мобайл. Процесът е лесен, изисква само няколко клика и минимално въвеждане на данни, а клиентът има свободата да определя исканата сума и срок в съответствие с желаните вноски. Освен това, документите се подписват дигитално, без необходимост от посещение на филиал. Одобрената сума се превежда по сметката на клиента само в рамките на няколко часа след кандидатстването.
И през тази година, за Уникредит Кънсюмър Файненсинг, фокусът е насочен към развитието на дигиталните канали и инвестирането в посока опростяване, оптимизиране и подобряване на процесите по кредитиране. Мисията на дружеството е да покрива все по-големите изисквания на клиентите, като улеснява процесите, пести време и им предоставя лесни, достъпни и едновременно с това защитени услуги.