WhatsApp ще ограничи броя на съобщенията, които потребителите могат да изпращат

whatsapp

Чат платформата WhatsApp ще ограничи броя на съобщения, които индивидуални потребители и бизнеси могат да изпращат, за да се намали спама в приложението. През следващите седмици компанията ще започне да тества лимити за индивидуалните излъчвани съобщения. В рамките на тези ограничения платформата ще въведе месечен лимит за броя на излъчванията. Въпреки че тестовете ще включват различни ограничения, Meta даде пример с позволени 30 съобщения на месец.

От Meta заявиха, че ако потребителите искат да изпращат повече съобщения до голям брой хора, могат да използват Status актуализации или канали.

WhatsApp ще представи нова функция за запаметяване на чатове за Meta AI

Компанията също така обмисля подобни ограничения за излъчваните съобщения от бизнес акаунти. Досега бизнес акаунтите в WhatsApp можеха да изпращат безплатни и неограничени излъчвани съобщения, но скоро компанията ще въведе платена версия на тази функция с допълнителни инструменти.

Бизнес потребителите ще могат да планират изпращането на съобщения. По време на пилотния период търговците ще получат 250 персонализирани съобщения безплатно, а след това ще трябва да плащат за допълнителни съобщения. Засега компанията не е обявила цената за тези съобщения.

Идеята на компанията е потребителите да продължат да получават от време на време излъчвани съобщения, без да се чувстват претоварени. WhatsApp вече е предприел няколко мерки за намаляване на спама в потребителските пощенски кутии, като например ограничаване на броя на маркетинговите съобщения на ден. Миналата година компанията започна да експериментира с функция „отписване“ (unsubscribe), която позволява на потребителите да сигнализират, че не искат да получават определени видове съобщения от даден бизнес, без да блокират акаунта.

WhatsApp ще ограничи броя на съобщенията, които потребителите могат да изпращат

През последните няколко години WhatsApp Business се превърна във важен актив за Meta – приходите от него растат. Основната концепция на Meta е да предоставя безплатно приложението WhatsApp Business с някои функции като начална страница, бизнес профил с детайли и възможност за създаване на каталог. Компанията таксува различни видове съобщения – маркетингови, служебни, за обслужване на клиенти и за удостоверяване – когато търговците използват решенията, базирани на API. Освен таксите за API, Meta досега таксуваше само за опционалния абонамент Meta Verified. Новата функция за излъчвани съобщения ще бъде една от първите платени опции за търговци, които не използват API.

Освен тези промени в начина, по който работят излъчваните съобщения, компанията също така променя логото на приложението WhatsApp Business.

Четете още : WhatsApp надхвърли 45 млн. потребители в Европа и подлежи на по-строги регулации.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

This poll is no longer accepting votes

Подкрепяте ли отварянето на държавни магазини в пощите?

Подкаст