Два кандидата искат винетките

Агенция “Пътна инфрастурктура” е изправена пред труден избор.

Само две оферти бяха получени през седмицата в Агенция Пътна инфраструктура за разпространението на винетките през следващия четиригодишен период – от началото на 2013-а до края на 2016 година. Поръчката е за 48 млн. лв. с ДДС, а водещият критерий за избор на изпълнител – най-ниската цена.

Първият кандидат е обединението Винетни стикери 12-17, като в него влизат ВИП Секюрити и Български пощи, а зад другия консорциум – Винетни стикери, стоят СИБанк и охранителната фирма Г4С Секюрити Сървисиз. Интересното е, че в момента ВИП Секюрити и СИБанк разпространяват винетките, а с новия търг ще са конкуренти.

Условията към кандидатите тази година бяха сериозно завишени. Изискването за оборот бе вдигнато от 6 млн. лв. за последните 3 години на 20 млн. без ДДС. Освен това претендентите трябва да предложат най-малко 1000 места за разпространение на лепенките, както и да осигурят и поддържат десет пункта във всяка област на страната, които да работят нонстоп . През 2009-а се искаше само един пункт.

Останалите критерии са през последните 3 години фирмите да са изпълнили поне един договор, сходен с предмета на поръчката, да имат материална база, транспортни средства (минимум 5 на всеки 100 пункта), да притежават система за охрана и GPS мониторинг на автомобилите, с които ще извършват превозите. Изпълнителят ще е длъжен да осигури програма за отчитане на продажбите на стикери от всеки пункт и автоматизирана система за проследяване на наличностите.

Очаква се до месец комисията по избора да излезе с решение, като преди това бъдат отворени и ценовите оферти. Сегашните дистрибутори спечелиха наддаването през 2009-а с предложение за 4.75% комисиона от приходите от продажба на винетки. Постъпленията от тях са около 200 млн. лв. годишно.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Откъде се информирате за предстоящия вот 2 в 1 на 9 юни?

Подкаст