Двойно повече клиенти на мобилен интернет при Мобилтел

Migration Image

Потребителите на мобилни услуги от Мобилтел са 5.6 милиона, съобщиха от дружеството. С това компанията отчита ръст на клиентите си от 1.3% през миналата година, а пазарният й дял е 46.9 процента. Това показват финансовите резултати за 2012 г., обявени днес от Telekom Austria Group, част от която е и българският телеком.

Броят на клиентите на мобилен интернет се е удвоил в сравнение с предходната година и възлиза на 370 700 в края на 2012-а. В същото време компанията отчита стабилен растеж в сегмента на фиксирания броудбанд. Броят на клиентите, ползващи фиксиран интернет, се е увеличил с 23.2% до над 150 хил. абоната, като общият брой на фиксираните линии за достъп нараства с 21.5 на сто. Броят на абонати на цифрова телевизия отбелязва през 2012 г. сериозен ръст от 105 процента.

Развитието на телеком бизнеса в България през миналата година е белязано от засилена конкуренция и понижаването на цените за терминиране, което повлия сериозно резултатите от дейността на Мобилтел. Промяната в цените за терминиране на национални и международни разговори, считано от 1 юли 2012 г., доведе до намаление от 50% на приходите от този сегмент. Допълнително, българският пазар беше белязан от силно обострена икономическа обстановка.

Мобилтел регистрира понижение на приходите от 11.1% до 469.1 млн. евро. В резултат на това, през 2012-а компанията се фокусира върху високия клиентски сегмент и развитие на мулти-бранд стратегията си.

През миналата година средно един клиент на Мтел е плащал с 17.6 процента по-малко за мобилни услуги. Средният приход от фиксирана линия през 2012 г. намалява с близо 22 процента.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

На 9 юни ЦИК отчете рекордно ниска избирателна активност. На какво се дължи това, според вас?

Подкаст