Нови милиони за “грим и червило”

Migration Image

Още над 2.7 млн. лв. ще отпусне Министерството на икономиката и енергетиката, за да поизлъска туристическия имидж на страната. Новите договори идват само месец след като ведомството даде за същата цел други 3.76 млн. лв. на “Медия планинг груп” и “Зенит адвертайзинг”. Този път обаче са избрани два консорциума, които обединяват редица известни имена от българския рекламен пазар.

Точно 2 182 800 лв. ще получи регистрираното по Закона за задълженията и договорите дружество “Смарт информ”, за да ни рекламира в Русия. В него влизат цели четири фирми: “Аргента ИК”, “От до консулт”, “Кримтан България” и “Ситизен съсайъти груп”. Първата е собственост на Десислава Олованова и се ръководи от съпруга й Емил, а втората е на Мирослава Баджева и Олга Петрова. Впрочем допреди година и половина Олованова също е била сред собствениците на “От до консулт”, а заедно с Баджева до септември 2013-а е ръководила и “Реформа адвъртайзинг”, известна като пиар агенцията на дъщерите на социолога Андрей Райчев – Вера, Стела и Ана-Илза.

Колкото до “Кримтан България”, тя е собственост на Емил Олованов и Мирослава Вълкова. “Ситизен съсайъти груп” пък е на Александър Димитров, Любомир Владимиров и Чавдар Петров. Последният е регистриран и като управител на целия консорциум “Смарт информ”. Според търговския регистър Чавдар Петров ръководи общо 20 фирми с разнородна дейност.

Пред цялата тази плеяда от пиари и имиджмейкъри стои задачата да привлече за почивка у нас хора с по-големи финансови възможности – предимно от Москва и Санкт Петербург. Ще се направи и опит за утвърждаване на България като туристическа дестинация с възможности за целогодишна почивка – морска и ски ваканция, с културни и СПА турове. Ангажимент на “Смарт информ” ще е и организирането на опознавателни екскурзии за руски журналисти, публикуването на 45 карета в поне девет специализирани туристически издания, тв клип и други.

Другият договор, за 545 155 лв., е подписан с консорицума “Аргент Прима”. Той е нает за популяризиране на страната ни в Украйна както чрез стандартните реклами, така и със специални репортажи. Доколко подобни акции ще имат успех при напрегнатата обстановка в тази държава е трудно да се каже отсега. Но е сигурно, че апетитната сума ще бъде усвоена. Парите ще си разделят две от големите фирми в бранша – “Аргент-2002” на Владимир Денев и Йоана Даракова и “ПРИМА – продуцентска, рекламна, информационна и медийна агенция” на Десислава Паунска и Невена Анева.

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли да се въведе таван на надценките на основните хранителни продукти?

Подкаст