Общо 250 хил. лв. събраха Пощенска банка и УНИЦЕФ в подкрепа на децата

Migration Image

Общо 250 хил. лева събра благотворителната инициатива на Пощенска банка и УНИЦЕФ "Най-добър старт за всяко дете". На специално събитие бяха отчетени резултатите от кампанията до момента и бяха съобщени следващите стъпки. Партньор на събитието беше Американската търговска камара в България.

"Тази инициатива ангажира целия ни екип на всички нива – от служителите в клоновете, които запознават клиентите с каузата и ги насърчават да дарят, ИТ специалистите ни, които разработиха специална платформа за дарения онлайн и чрез банкомат, до мениджърския екип, който търси решения за максимална ефективност. Дългосрочната ни цел е повече деца да имат адекватна социална и здравна помощ, да растат обгрижвани по най-добрия начин, да се превърнат в икономически активна сила и да реализират потенциала си в България", каза Петя Димитрова, главен изпълнителен директор на Пощенска банка.

"УНИЦЕФ има най-прекрасната мисия и голяма отговорност – да работи неуморно, докато всяко дете има възможност да расте здраво, образовано и отговорно, така че човечеството да върви напред. С тази мисия ние сме в състояние да обединим хора и много различни партньорски организации, които вярват, че децата са най-добрият ни шанс за по-добър свят. Пощенска банка доказа, че е ангажиран и отговорен партньор, и ние сме щастливи да обединим силите си с банката, нейните служители и клиенти за най-добър старт за всички малки деца в България", заяви от своя страна Таня Радочай, представител на УНИЦЕФ за България.

Пощенска банка и УНИЦЕФ си сътрудничат дългосрочно за подпомагането и развиването на мрежа от "Центрове за майчино и детско здраве" в повече области на страната. Предстои откриването на такъв център в Сливенска област, като крайната цел е този модел на домашни посещения да бъде приложен до национално ниво и всички семейства в България да получават нужната им подкрепа.

За четири месеца от януари до април медицинските сестри и акушерки от центъра са направили 2276 домашни посещения, 697 консултации по телефона и са подкрепили 126 неосигурени бременни жени да получат безплатен гинекологичен преглед. Близо 900 са семействата, които в този период са започнали да ползват услугите на центъра и регулярно получават консултации според нуждите им – за безопасна бременност, подготовка за раждане, помощ в първите грижи за детето, кърмене и хранене, стимулиране на интелектуалното и емоционално развитие. Услугите на центъра са напълно безплатни, което ги прави достъпни за всички семейства.
 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли цените на имотите да се повишат още след влизането ни в еврозоната?

Подкаст