Пощенска банка откри първия си център за "Банкиране малък бизнес", специализиран в обслужването на малкия бизнес. Лентата на новия център преряза главният изпълнителен директор на банката Петя Димитрова.
С откриването на центъра за бизнес клиенти Пощенска банка започва въвеждането на нов модел клиентско обслужване, съчетаващ иновации и предоставяне на профилирани услуги на всяка група клиенти. Стратегията на банката предвижда откриване на тясно профилирани бизнес офиси в цялата страна.
"С откриването на финансови центрове от нов тип надграждаме досегашните ни добри практики. Нашата стратегия е да предоставяме не просто универсални банкови услуги, а обслужване спрямо нуждите на клиента. Искаме тези клиенти да си имат своето място, където ги очакват специално обучени служители, познаващи тънкостите на техния бизнес. Затова клоновете на нашата банка ще започват да изпълняват различна роля. Те все повече ще се превърнат в място за професионални съвети, споделяне на експертиза с клиента и разрешаване на проблемите му. За ежедневните си дейности клиентите ни все повече се ориентират към модерното и сигурно онлайн банкиране, към телефонно банкиране и други канали”, коментира Петя Димитрова при откриването.
Профилираният център "Банкиране малък бизнес" се намира на бул. „Ал. Дондуков” 4-6, а след седмица такъв център ще бъде открит и в град Пловдив. През следващата година плановете на банката са да бъдат отворени още 7 центъра в цялата страна. От януари Пощенска банка започва откриването и на специализирани центрове за жилищно кредитиране.
Пощенска банка планира сериозни инвестиции за развиването на специализирани канали за обслужване – профилирани центрове, създаване на офиси за иновации и обслужване на местни фирми, консултации по skype, както и за увеличаването на уеб и мобилните възможности за предоставяните на своите клиенти услуги.