Visa вече е официалната платежна система за следващите три състезателни сезона на Формула Е до 2018 година. Това стана възможно, след като Европейското подразделение на компанията обяви партньорството си с Международната автомобилна федерация Формула Е. Споразумението идва, след като миналата година платежната система стана партньор на пилотното издание на европейското състезание. Вторият състезателен сезон пък започна в Пекин на 24 октомври.
"Партньорството между Visa Европа и Формула Е e перфектната симбиоза между два наистина новаторски бранда", заяви главният директор "Маркетинг и продажби" във Visa Европа, Марк Антипов. Той направи сравнение между двете като отбеляза, че Формула Е е символ на промяната и прехода към бъдещето на електрическите болиди в света на мотоспорта, а Visa от своя страна се стреми да развива иновациите в технологиите на разплащанията, като ги направим по-бързи, по-лесни и по-сигурни. "Ние търсим партньори, които имат същата отдаденост и стремеж към иновации и лидерство, така че е съвсем естествено да разширим подкрепата си към революционния спорт чрез глобално спонсорство", обяви Антипов.
Първият пилот, спонсориран от Visa, който ще бъде и неин посланик пък е Нелсън Пикет-младши. 22-годишният пилот не е случайно избран – по-рано тази година той спечели наградата на Visa за най-бърза обиколка. Обикновено този трофей се присъжда на пилоти, които показват най-добри резултати за обиколка във всяко състезание.
В тази връзка от Visa поясняват, че въпросната награда ще продължи да играе ключова роля в партньорството на Visa Европа с Формула Е. Така като допълнение към уникалния трофей най-бързият пилот ще получава по две шампионски точки от FIA за всяка спечелена точка по време на състезанието.
"Visa е световно-призната компания с отлична репутация в областта на иновациите – качества, които вярвам, че правят компанията перфектния партньор на Формула Е", обяви на свой ред главният изпълнителен директор на състезанието Алехандро Ага.
От платежната система дори обявиха как възнамеряват да разширят партньорството си. Това ще стани като компанията ангажира потребители, членове и търговци на всички европейски пазари чрез микс от маркетинг активности в социалните мрежи, дигиталното пространство и традиционните канали.