Adidas очаква рекордните 2.5 млрд. евро от продажбата на футболни артикули

Adidas печалба

Германският спортен концерн Adidas обяви, че очаква продажбите на футболни обувки, фланелки и топки да се повишат с 14 процента до рекордните 2,5 милиарда евро през 2016 г., съобщава Reuters.

Според производителя на спортни стоки добрите резултати на фирмата са налице благодарение на партньорствата с най-добрите отбори и играчи, осъществени през годината.

Немски спортно дружество дълго време бе водещата марка в света на футбола, но бе изпреварено от американския си конкурент Nike през 2014 г., което предизвика повишаването на маркетинговите разходи от страна на Adidas.

Главният изпълнителен директор на германския спортен концерн Херберт Хайнер заяви пред журналисти в Париж, че Adidas е върнал превеса си пред Nike и е завзел 36% от пазара на футболни обувки в петте най-големи пазари в Европа през първото тримесечие на 2016-а.

По думите му рестартът на бизнеса с футболни обукви преди 12 месеца е започнал да се отплаща.  Хайнер допълва, че компанията е натрупала пазарен дял в ключови пазари, а обувките, които Adidas  предлага се приемат добре сред  младата целева аудитория.

На свой ред основният конкурент на немския концерн – Nike е отказал да изнесе данни за новите си продажби на футболни артикули преди актуализацията на следващите печалби, която е насрочена за 28 юни.

Всъщност резултатите на Adidas не са изненадващи предвид факта, че фирмата има партньорски отношения с 9 от 24-те отбора,които играят на Евро 2016, включително действащите световни и европейски шампиони Германия и Испания. От другата страна Nike има шест отбора, най-бележитите от които са домакините Франция и Англия, а по-малката немска марка Puma има пет, най-популярният от които е Италия.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Ще се конкурират ли дилърите на гласове за предстоящите избори?

Подкаст