Над десетина недоволни туристи са подали жалби в откритите приемни на Комисията за защита на потребителите по Южното Черноморие. Несъответствие в цените между менютата и касовите белжки в заведенията и лошо обслужване са сред най-честите оплаквания на почиващите тази година, посочи Николай Стойков, началник на контролиращия орган в Бургас: „Част от жалбите касаят и качеството на храната, но тъй като храната не е от нашите компетенции като качество и количество, съответно жалбите биват препращани към съответния контролен орган. Други жалби са за лошо обслужване в заведения за хранене и развлечение. – липса на грамажи в менютата, или обявена е една цена, но при представяне на сметката излиза, че е съвсем друга цената.“
Без топла вода пък оставил гостите си хотел, разположен на юг от Бургас, допълни Николай Стойков. Проверка на място установила, че категоризацията му е изтекла, но не е подновена. Глобата за този вид нарушение е 1000 лева, посочи още Стойков.
Освен в Бургас, КЗП приема сигнали за нередности в откритите си приемни в Слънчев бряг, Приморско, Созопол и Царево.