Аз си спомням преди време, ако бяло и червено вино си деляха по 47-48% имаше едни 2% за розето. Сега е около 15-20% пазарен дял. Пазарът е луд за розе, заяви виненият експерт и собственик на сайт за вино Димитър Николов, цитиран от БГНЕС.
„Това, което правим ние онлайн: селекцията е моя. Аз от моя опит съм направил селекция. Тоест ние вече сме избрали виното за хората. Ние сме избрали най-доброто, като акцентът е много върху България. Ние много държим на български вина, малки български изби, малки производители, които нямат възможност да се покажат, а вината им са много хубави, спечелили са награди, но нямат възможност да са в широката дистрибуция и ние ги показваме”, коментира Николов.
Според него България има всички предпоставки да продава успешно в чужбина, но продаваме толкова добре, защото никой не знае за добрите ни вина.