ВХОД / РЕГИСТРАЦИЯ

Над 10 хиляди жалби годишно се подават срещу мобилните оператори

Мобифон мобифони мобилни телефони

Най-много сигнали в Комисията за защита на потребителите /КЗП/ постъпват във връзка с действията на мобилните оператори у нас. Те са над 10 хиляди всяка година. Това съобщи пред Би Ти Ви председателят на КЗП Димитър Маргаритов. Като един от големите успехи той определи споразумението , постигнато с МТел и "Виваком", при предсрочно прекратяване на договора, да се плащат максимум 3 месечни вноски като санкция, независимо от срока до изтичането му.

Маргаритов каза още, че има сигнали за подвеждане при сключване на договор, като това се случва и поради грешки на работещите в търговските обекти. Той поясни, че при оспорване на сметка, абонатът не е длъжен да я плати, докато тече проверката.

Голям процент от сигналите в КЗП са свързани с рекламации на дефектни устройства, като най-често става въпрос за не уважаване на гаранцията. Председателят на комисията коментирапосочи, че е много важно потребителят да види какво се вписва в книгата за рекламации и е възможно да поиска устройството да бъде отворено пред него, за да няма съмнения, че се случва нещо зад гърба му.

"През първите 6 месеца от двугодишната законова гаранция тежестта за доказване е на търговеца, а не на потребителя", подчерта Маргаритов.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Кога очаквате сериозно да бъде намалена административната тежест в България?

Подкаст