„Turkish Airlines“
Отдел продажби
Уважаеми господа,
Позволявам си да представя на вниманието Ви оферта за бартер на реклама на „Turkish Airlines“ в луксозното списание на вестник „Банкеръ“ BANKER SPECIAL. То е посредник между строгия свят на бизнеса и предизвикателствата на лукса. Форматът му е 235/340 мм, което е без аналог на българския пазар. То се разпространява безплатно, като се влага в пълния тираж от 10 000 бр. на вестник "Банкеръ". Периодичността на списанието Banker Special е 5 броя годишно. Неговите 52 страници носят специални четива за специални хора, защото BANKER SPECIAL се стреми да създава и предлага незабравими житейски моменти.
Каним Ви като рекламодател да достигнете до елитната аудитория на вестник "Банкеръ", който е фактор в българското медийно пространство повече от 20 години. Вестникът е сред най-авторитетните български вестници, на чиито страници се публикуват финансови, икономически и политически анализи и прогнози. Учредител е на една от най-престижните награди във финансовата общност – "Банкер на годината", която се връчва от 1994 г., а от 2006-а и на приза "Инвестиционен посредник на годината" и "Управляващо дружество на годината".
За достойнствата и авторитета на седмичника достатъчно красноречиво говори интересът, проявяван към него и от дипломатическите мисии у нас и от многобройни ръководни институции в чужбина.
Ползите от рекламата в нашата медия са много. Така например, според социологически изследвания, изготвени специално за вестник „Банкеръ“, изданието е сред най-динамично развиващите се структури във вестникарския сектор. Медията има над 65 хиляди харесвания на Фейсбук страницата си, а интернет аудиторията на сайта надхвърля 150 000 души.
В края на 2014 година сайтът на вестника бе разработен по последните тенденции за икономическа медия. Това позволи пълното съдържание да се визуализира на всички мобилни без необходимостта от инсталирането на допълнително приложение. Всяка седмица страцита акумулира над 150 000 посещения, показват данните на Google Analytics. Най-четен е сайтът сред аудиторията между 35-44 годишна възраст, която е и най-активната и платежоспособна.
Представените данни ясно показват, че основната аудитория на медията се припокрива и с таргета на Вашата компания.
Предлагам следната реклама във в. „Банкеръ“:
„Turkish Airlines“ може да публикува в четири броя своя продуктори или имиджови визии в списанието BANKER SPECIAL на позиция първо фолио. За такава реклама редакцията ще направи 15% отстъпка от редовните си тарифни цени. Печатната реклама ще бъде публикувана по заявка, спрямо кампаниите на компанията.
Освен печатните рекламни визии „Банкеръ“ ще публикува и банер на „Turkish Airlines“ в сайта– c Предлагам той да е с размери 728х90 пиксела и ротация от 55 дни. Медията гарантира следно на ден да бъдат получени 5000 импресии.
Стойността на офертата за реклама при посочените условия възлиза на 25 000 лв. без ДДС. „Turkish Airlines“ може да публикува реклама при посочените условия на бартер, като се предоставя възможността в. „Банкеръ“ да получи два броя билети бизнес класа до Сан Франциско до края на 2016 година.
Надявам се, че за Вас ще представлява интерес да станете част от отбраната група рекламодатели, доверяващи се на сп. BANKER SPECIAL и ще му позволят да стане носител на посланията на вашия бранд.
Вярвам, че направеното предложението ще срещне Вашето одобрение и ще започнем ползотворно сътрудничество помежду ни.
10.11. 2016 г. С уважение,
гр. София Мая Иванова
Отдел Реклама
В. „Банкеръ“
Turkish Airlines
Sales Department
Dear Sirs,
I would like to present you an offer for a barter of Turkish Airlines advertisement in the luxury magazine of the Banker weekly newspaper – BANKER SPECIAL. It is an intermediary between the strict business world and the challenges of luxury. With its size of 235/340 mm it has no analogue on the Bulgarian market. It is distributed free of charge through the full circulation of 10 000 copies of the Banker newspaper. Its 52 pages bring special readings to special people because BANKER SPECIAL aims at creating and offering unforgettable moments of life.
We invite you as an advertiser for to reach the elite audience of the Banker weekly which for more than 20 years is a factor on the Bulgarian media market. The Banker is among the most competent Bulgarian newspapers publishing financial, economic and political analyses and forecasts. It is a founder of one of the most prestigious awards in the financial community – "Banker of the year", which is bestowed since 1994, and since 2006 – of two more prizes: "Investment intermediary of the year" and "Management company of the year".
An eloquent proof for the qualities and prestige of the weekly newspaper is the interest in it, demonstrated by diplomatic bodies in Bulgaria and numerous institution abroad.
There are a lot of advantages from advertising in our media. For example, according to sociological researches, worked out especially for the Banker weekly, the edition is among the most dynamically developing structures in the newspaper sector. The media has more than 65 000 likes in its Facebook page, while the site audience exceeds 150 000 persons.
The site was creating at the end of 2014 in accordance with the most advantage tendencies for un economic media. This enabled the full contents to be visualized on all mobile devices without installing any additional applications. Every week the site attracts more than 150 000 visits, data of Google Analytics show. The most active are the readers between 35 and 44 years, which is the most active and solvent part of the audience.
These data make it pretty clear that the base audience of our media is the same as the one targeted by your company.
I would like to offer you the following advertisement in the Banker newspaper:
Turkish Airlines could publish in four copies its product or image visions in the BANKER SPECIAL magazine at the first folio position. For such an advertisement the publisher will make a 15% discount of its regular rates. The printed advertisement will be published at request according to the campaigns of the company.
Besides the printed advertisement visions the Banker will also publish a banner of the Turkish Airlines in its site – www.banker.bg. I would offer you its size to be 728×90 pixels with a rotation of 55 days. The media guarantees an average of 5000 impressions per day.
The price of the offer for advertising under the above mentioned terms will be 25 000 BGN, VAT excluded. Turkish Airlines could also choose a barter: in exchange for publishing the advertisement the Banker will receive two tickets business class to San Francisco till the end of 2016.
I hope that you will be interested in becoming a part of the selected group advertisers which trust to BANKER SPECIAL and will enable the edition to be a herald of your brand messages.
I believe that you will approve the proposal made and we will start a beneficial cooperation.
Best Regards,
Maya Ivanova
Advertising Section of the Banker weekly newspaper
Sofia,
10.11.2016