Комисията за защита на конкуренцията (КЗК, Комисията) санкционира „Сторе“ ЕООД с 38 350 лв. (1 % от нетните приходи от продажби на дружеството за предходната финансова 2015 г.) за извършено нарушение по чл. 32 във връзка с чл. 33 от ЗЗК – заблуждаваща реклама.
Производството пред КЗК е образувано по искане на „Озон Ентъртейнмънт” ООД, като в хода на проучването е установено, че в периода от 10.06.2016 г. до 09.09.2016 г. на Фейсбук страницата на „Сторе“ ЕООД се съдържа следната рекламна публикация: „Пощенска кутия за мръсни приказки“ може да бъде закупен само в store.bg“, което твърдение е невярно, тъй като посочената книга се предлага и от други търговци и на никого не са предоставяни ексклузивни права за разпространението й.
Комисията приема рекламното послание за заблуждаващо, тъй като е от естество да подведе лицата, до които достига, и да повлияе на икономическото им поведение във вреда на останалите конкуренти.