BMW-то вдига акциите сред жените

Нова сграда на БМВ - София

Колите играят важна роля по време на свалка, сочи проучване на изданието Minute Autо, цитирано от AutoMedia.bg. Според данните от проучването, собствениците на автомобил от марката BMW имат най-голям шанс на съблазнят жена. На второ място са притежателите на Mercedes-Benz, а на трето – тези на Audi. Марките Aston Martin и Ferrari заемат по-задни позиции – на четвърто и пето място.

Според резултатите от допитването 76% от хората са правили секс в автомобил. В анкетата участвали 705 мъже и 753 жени.

87% от анкетираните заявили, че са се целували в автомобил, а общите резултати показали значимостта на автомобила в евентуалното осъществяване на сексуален контакт. Така например, според резултатите от теста, жените често съдят мъжете по техния автомобил – 82% от респондентите от женски пол твърдят, че има по-голяма вероятност да се впечатлят от партньор с красив автомобил.

74% от мъжете също признават, че оценяват партньора си по неговия автомобил. От Minute Auto поясняват, че 88% от жените избягват собствениците на тунинговани автомобили, а част от проекта на изданието включва и създаването на списък с най-“сексуалните“ автомобилни марки.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

След "пренареждането" на мандатите и влизането на "Величие" в 51-ото Народно събрание, смятате ли, че има риск за кабинета?

Подкаст