Coca Cola създава конкурент на бирата

Нова Кока кола

За първи път в своята 125-годишна история компанията Coca Cola ще пусне на пазара алкохолна напитка.

Причината за решението е желанието на компанията да вземе сериозен пазарен дял в Япония, където има силно търсене на нискоалкохолни напитки, произвеждани от популярни световни брандове, пише "Файнейшъл таймс". 

На японския пазар на нискоалкохолни напитки в момента доминират Strong Zero, Highball Lemon и Slat. 

Според шефа на японския клон на Coca Cola Джордж Гардуньо вече се работи върху създаването на напитката със съдържание на алкохол.

Тя ще съдържа между 3 и 8% алкохол и ще се конкурира и с бирата. 

Според проучванията, такива напитки се ползват с голяма популярност особено сред жените в Япония и ръстът на пазара е около 25% годишно.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

На 9 юни ЦИК отчете рекордно ниска избирателна активност. На какво се дължи това, според вас?

Подкаст