“София ауто” и “Булвария” сливат бизнесите си

Пловдисвки панаир ' 2003Щанд на "Опел"

"София ауто България" ЕАД и "Булвария холдинг" ЕАД са уведомили Комисията за защита на конкуренцията за намерението си да извършат  концентрация чрез създаване на съвместно предприятие. Стъпката е логична, като се има предвид припокриването в дейността им.

Първата компания е оторизиран представител в страната за продажби на автомобили с марка "OPEL", на резервни части за тях и за сервизна дейност. Тя предлага продажба, гаранционен и извънгаранционен сервиз на нови и употребявани леки и лекотоварни автомобили, търговия с резервни части и аксесоари, всекидневно обслужване и профилактика на МПС, посредничи  при лизинг и автокредити. Фирмата извършва пълна гама извънгаранционни сервизни услуги за всички марки и модели автомобили до 3.5 тона. "София ауто" е доверен сервиз за повечето застрахователни компании.

"Булвария холдинг" е оторизиран представител в страната за продажби на автомобили с марка Opel, резервни части за тях и сервизна дейност, както и за осъществяване на сервизна дейност за автомобили с марка "Шевролет". Фирмата е първият дилър на "Опел" в България с 20-годишна история. Обхватът на дейност включва продажба, гаранционен и извънгаранционен сервиз на нови и употребявани леки и лекотоварни автомобили, търговия с резервни части и аксесоари, всекидневно обслужване и профилактика на моторни превозни средства. "Булвария" предлага пълна моделна гама на Opel, покриваща всички класове леки и лекотоварни автомобили. Компанията е официален дилър за София и Варна.

Съвместното предприятие – като нов икономически субект, ще започне да  извършва  самостоятелна икономическа дейност по внос и продажба в страната на нови леки автомобили с марка Opel , на резервни части за тях и сервизна дейност. "София ауто България" ЕАД и "Булвария холдинг" ЕАД ще упражняват заедно контрол, като ще преустановят да извършват самостоятелно дейност по внос и продажба на нови леки автомобили с марка Opel, оригинални резервни части за тях, включително гаранционен сервиз.

Очаква се операцията да окаже въздействие върху съответния продуктово-географски пазар в страната – на нови леки автомобили от среден клас, продажбата на оригинални резервни части и оторизирани от производител сервизни услуги.

 КЗК трябва да извърши оценка на концентрацията.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че масовите назначения без конкурс в бордовете на държавните фирми трябва да продължават?

Подкаст