Звездни рецепти за милиони

клм

Американският рапър, продуцент и актьор Снуп Дог  гръмогласно обяви, че през октомври излиза кулинарната му книга From Crook to Cook. Тя представлява сборник с рецепти на любимите му ястия и напитки – от най-обикновените запечени макарони със сирене до аристократични шедьоври като омар "Термидор". Питиета също не са пренебрегнати, читателите ще научат как правилно да смесват любимия коктейл на рапъра от джин и сок и ще получат съвети от първа ръка как да забавляват гостите, докато се хранят. "С тази колекция от любимите си рецепти вдигам летвата за кулинарните книги до нови висоти", похвали се 46-годишният артист. Впрочем Снуп Дог има опит в тази сфера, той бе водещ на телевизионното шоу Potluck Dinner Party заедно с иконата на американските домакини Марта Стюарт.

На пръв поглед кулинарните забежки на Снуп Дог изобщо не се "връзват" с образа му на врял и кипял рапър. Но той далеч не е единствената известна личност, която експериментира със собствен, понякога неочакван, бизнес.

Днес шегите по повод кариерата на Ким Кардашиян и отходните места изглеждат неуместни. Но преди осем години, преди да се превърне в икона на стила (макар и не за всички) и да има бизнес за милиони, Ким обедини усилията си с бранда за тоалетна хартия Charmin, собственост на корпорацията Procter&Gamble, като откри тържествено няколко нужника в Ню Йорк. Тогава тя заяви в официалната си реч, че с удоволствие подкрепя марката, защото "тя носи радост от ползването на тоалетната близо до Таймс Скуеър".

И ако мислите, че Ким Кардашиян е ненадмината в саморекламата, комедийният гигант Дани де Вито по нищо не й отстъпва. През 2006-а той се появи в телевизионното шоу View видимо подпийнал. Актьорът обясни, че е опитал прочутото и любимо на всички италианци лимончело, при това седем пъти, заедно с колегата си Джордж Клуни. Което беше добър начин да рекламира собственото си производство на ликьора.

Като стана дума за Клуни, неотдавна той оглави класацията на най-високо платените актьори в света, но не заради актьорските си хонорари. Истината е, че след излизането на "Финансово чудовище" през 2016-а  звездата не е участвала в нито един холивудски филм. Петдесет и седем годишният актьор зае първото място в списъка на Forbes благодарение на бранда текила Casamigos, на който бе съсобственик и който продаде на британския производител на алкохол Diageo през юни миналата година. По данни на авторите на рейтинга Клуни е спечелил от юни 2017-а до юни 2018-а 239 млн. долара, което е повече от заработеното през 35-годишната му кариера в киното и телевизията. 

Мнозина си спомнят, че сегашният американски президент Доналд Тръмп някога беше водещ на телевизионното реалити шоуто "Стажантът", в което кандидатите се бореха за едногодишен трудов договор с начална заплата от 250 хил. долара в някоя от компаниите му. Но малцина знаят за съществуването на бранда Trump Steaks, създаден през 2007-а, когато Тръмп лично запознаваше публиката с качествата на стековете, бургерите и кренвиршите на марката по търговския телевизионен канал QVC. Тези му усилия обаче, както и активната рекламна кампания в "Стажантът", където участниците бяха принудени да рекламират бранда, се оказаха напразни – "най-добрият стек в света" залезе само два месеца след като изгря на пазара.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли да се въведе таван на надценките на основните хранителни продукти?

Подкаст