Групата на "Лаваца" (Lavazza Group) обяви официално подписването на локално партньорство с футболните клубове "Ливърпул" и "Арсенал", съобщиха от италианската компания. В следващите три години автентичното италианско кафе ще се сервира на двата стадиона "Емирейтс" и "Анфийлд". За ВИП зоните и зоните на отборите, както и за основните места за продажба по стадионите e предвидено кафе от новата марка iTierra! Colombia, както и премиум марката Kafa Forest Coffee single origin.
"Изключително доволни сме да си партнираме с два отбора, които са класирани сред 20-те най-ценни спортни бранда в света", сподели Карло Колпо, ръководител на "Маркетинг комуникации" на Групата на "Лаваца". В рамките на партньорството избрани играчи от двата клуба ще бъдат представени като герои на локализирани версии на новата световна рекламна кампания на "Лаваца", чиято премиера ще бъде в Обединеното кралство в края на ноември. "Горди сме да затвърдим и разширим нашите позиции в Обединеното Кралство чрез нови пратньорства с едни от най-престижните английски футболни отбори", коментира Дейвид Роджърс, управляващ директор на "Лаваца Великобритания".
Името на "Лаваца" от дълги години се свързва с едни от най-престижните спортни събития в света. На глобално ниво компанията е официалната марка от сегмента на храни и напитки на четирите тенис турнира от "Големия шлем", в това число и "Уимбълдън". "Лаваца" си партнира и на локално ниво с Royal Ascot (Великобритания), the Mercedes Cup (Германия) и CHIO Aachen (Германия).
Lavazza Group е основана през 1895 година в Торино. Италианската компания за кафе е собственост на семейството Lavazza от четири поколения. Като една от най-важните компании в сектора, Групата оперира в над 90 държави през филиали и дистрибутори, които изнасят 63% от продукцията. Lavazza дава работа на общо 3 000 души с оборот от 2 милиарда евро през миналата година. Lavazza създава концепцията за блендирането – с други думи изкуството на комбинирането на различни типове кафе от различни географски региони, което продължава да бъде отличителна черта на повече от продуктите.
Компанията има над 25 години опит в производството и продажбата на системи и продукти за кафе в капсули. Lavazza е и първият италиански бизнес, предлагащ системи за капсули еспресо.
Lavazza работи във всички бизнес сегменти: обслужване у дома, извън дома и в офиса, винаги с акцент върху иновациите в технологиите и методите за потребление. Компанията успява да се популяризира чрез важни партньорства, които напълно съответстват на стратегията ѝ за интернационализация, като тези в света на спорта с тенис турнирите от Големия шлем, в областта на изкуството и културата с престижни музеи като "Гугенхайм" в Ню Йорк, колекцията "Пеги Гугенхайм" във Венеция и Държавния музей "Ермитаж" в Санкт Петербург, Русия.
Докато компанията продължава да върви по пътя на стратегическата глобализация, групата Lavazza придобива местни компании на ключови пазари като френския с Carte Noire (2015 г.), Merrild в Дания (2015 г.) и Kicking Horse Coffee в Северна Америка (2017 г.). Освен това през 2017 г. групата увеличава разпространението на продукцията си чрез придобиването на френската Espresso Service Proximité и италианската Nims.
ФК "Арсенал" е един от водещите клубове в световния футбол със силно наследство в успеха, прогресивното мислене и финансовата стабилност. Клубът е създаден през 1886 г. в Уолуич, южен Лондон, преди да се премести в Хайбъри в северната част на Лондон през 1913 година официално на стадион "Емирейтс" от 2006 година.
"Арсенал" има впечатляваща история на победите: 13 пъти шампиони в Английската лига, 13 пъти победители в Купата на футболната асоциация, 2 пъти носители на Купата на футболната лига, победители в Купа на Националните купи (1994 г.) и победители в Лига Европа (1970 г.). Освен това Arsenal Women са най-успешният английски клуб по футбол за жени. Те празнуваха 30-ия си сезон миналата година.
Фондацията "Арсенал" използва силата на футбола и името на "Арсенал", за да вдъхнови и подкрепи младите хора в Северен Лондон и по целия свят. Фондацията "Арсенал" отпуска средства всяка година и работи с редица ключови партньори, сред които Save the Children, Islington Giving, Willow и Gunners 'Fund. На местно ниво "Арсенал" в Общността е предоставил програми за постигане на положителни социални резултати за повече от 30 години.
Футболен клуб "Ливърпул", основан през 1892 г., е един от най-историческите и известни футболни клубове в света, спечелил 18 титли в лигата, седем пъти Купата на футболната асоциация, осем купи на Лигата, пет Европейски купи, три купи УЕФА, три Европейски супер купи и 15 благотворителни щита.
Като социално отговорен клуб "Ливърпул" се гордее със своето наследство и играе проактивна обществена роля чрез своята официална благотворителна организация "Фондация ФК Ливърпул". Чрез предоставяне на редица програми, спечелили награди, Фондацията мотивира и вдъхновява деца и възрастни, както на местнно ниво, така и в чужбина, като използва футбола и силата на марката ФК "Ливърпул". Приносът й бе признат чрез присъждането на награда от благотворителната организация BiTC (Business In The Community).
"Ливърпул" ФК е световна марка и работи с водещи търговски партньори по целия свят, осигуряващи несравними търговски възможности.