Няма съществени нарушения в хотелите и заведенията по Черноморието

димитър маргаритов

Контролните органи не установяват съществени нарушения в хотелите и заведенията по Черноморието. Въпреки единичните сигнали за дублиране, за отмяна на резервации или нелюбезно отношение към клиенти, в общата картина се наблюдава старание от страна на предоставящите туристическата услуга. Това посочи председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Той подчерта, че през този сезон няма оплаквания за фрапантни случаи при предлагане на дадена услуга, но и че не са изключение неясни за клиента калкулации на цените при предлагането на храна в заведенията. "Ако до момента в рамките на летния сезон сме извършили над 1500 проверки в хотели и ресторанти, в 8% от случаите има някакви нарушения. Приканваме тези, които предоставят туристически услуги, да държат високо ниво", каза председателят на комисията пред БНР.

Маргаритов посъветва потърпевшите от двата случая с блокирани български туристи на остров Самотраки и на летището във Франкфурт да търсят правата си, защото имат право на обезщетение.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

След скандалите с кметовете на ПП очаквате ли още по-малка активност на следващите избори?

Подкаст