Клиенти на Банка ДСК са получили по имейл съобщение от името на "Банка ДСК", в което се изисква актуализация на клиентския профил в "ДСК Директ". "Съобщението Ви приканва да последвате линка и да въведете данните си за вход в "ДСК Директ", както и чувствителни данни като имена, номер на карта, валидност на карта и CVV код", съобщиха от кредитната институция.
В случай че сте получили такова съобщение, незабавно трябва да го изтриете, без да следвате линка и без да въвеждате никакви данни, казват от ДСК. Ако сте въвели информация, променете своевременно потребителските си идентификатори за достъп до "ДСК Директ" от друг компютър и се свържете с Call Center на "Банка ДСК" на телефон 0700 10 375, кратък номер *2375 (*BDSK), на Е-мейл: call_center@dskbank.bg или чрез формите за обратна връзка на страницата на банката или "ДСК Директ".
"Използваме случая да напомним, че "Банка ДСК" или друга финансова институция при никакви случаи няма да поиска от Вас да предоставите данни за пароли, ПИН или CVC/CCV код на карта, както и други данни, свързани с достъпите Ви за електронно или мобилно банкиране", казват от "Банка ДСК".
Можете да се запознаете с препоръките на банката за сигурност на уеб сайта на банката: https://dskbank.bg/препоръки-за-сигурност