Използването на дебитни и кредитни карти е част от нашето ежедневие и все по-често извършваме плащания при онлайн търговци с тях.
В тази връзка, от „УниКредит Булбанк“ предупреждават клиентите си и им дават няколко препоръки:
– Бъдете бдителни при продажби и покупки на стоки в платформи за електронна търговия.
– Не следвайте линкове, изпратени до Вас от трети лица и не въвеждайте данните за Вашите банкови карти преди да сте се убедили в коректността на насрещната страна.
– Не предоставяйте на трети лица получената от Вас динамична парола за потвърждаване на дадено онлайн плащане с карта в телефонен разговор или чат приложение. Същата е уникална и е предназначена само за лично ползване от Вас при покупки с карта при интернет търговци.
При съмнения за измама, загуба или кражба на картата ви, от „УниКредит Булбанк“ съветват своевременно да се свържете с Центъра за контакт с клиенти на телефон 0700 1 84 84 (кратък номер 1 84 84) или на имейл: CallCentre@UniCreditGroup.bg.
Допълнителни препоръки и съвети за превенция от измами могат да се намерят и на сайта на банката.