Motorola е двигател на иновациите в областта на технологиите и мобилните устройства от почти един век. Смартфоните на компанията служат освен като средство за комуникация и като начин на изразяване на същността на всеки човек.
Като част от своите планове за ръзвитие, от Motorola обявиха своето дългосрочно стратегическо партньорство с Pantone – компанията, която е лидер в областта на цветовете.
Използване на цвета като посланик на Pantone
Повече от 55 години Pantone е световният еталон в подбора на цветове за марки и дизайнери от цял свят. Компанията продължава да доминира в тази област. Тя въвежда ключови иновации в сферата на графиката, модата и продуктовия дизайн, помагайки на дизайнерите да реализират своите очаквания – от първоначалното вдъхновение до практическото им осъществяване. Pantone предоставя и консултантски услуги и прогнози, като съветва компаниите относно цветовете според идентичността на марката и разработването на продукти чрез Pantone Colour Institute™. Светът на дизайна очаква с нетърпение годишните прогнози на компанията за цветовите тенденции, а над 10 милиона дизайнери и производители разчитат именно на Pantone, за да получат информация за решенията, които биха предложили, както и за прогнозите относно поведението на потребителите и психологията на цветовете.
Определянето на правилните елементи и характеристики на дизайна, които най-добре отговарят на нуждите на потребителите, е от решаващо значение за Motorola. Ексклузивността в партньорството с Pantone е следваща стъпка в ангажимента на Motorola да даде възможност за себеизразяване, да постави фокус над елемента с цветовете и да даде на марката ключов поглед върху макро тенденциите, включително влиянието на Pantone върху приложението на материалите и повърхностните покрития в дизайна.
“Развълнувани сме да бъдем стратегически партньор на толкова емблематична и влиятелна компания като Pantone”, споделя Рубен Кастано, ръководител на отдела за потребителско изживяване на Motorola. “Със съчетаването на нашето лидерство в областта на технологиите и иновациите, и опита на Pantone в областта на цветовите тенденции, прогнозите и пазарните проучвания, се стремим да предоставим на потребителите си още един ценен метод за себеизразяване чрез нашите устройства.”
По време на дългосрочното партньорство Motorola ще почерпи от знанията на Pantone от експертите на Pantone Colour Institute™ за наложените стандарти в дизайна, подбора на цветовете, включително и за цвета на годината на Pantone.
“Motorola съществува, за да проектира, създава и доставя добре отработени иновации на хората по целия свят и притежава убедителна история в разработването на интуитивни продукти”, сподели Ели Ченг, вицепрезидент и генерален мениджър на Pantone. “В Pantone споделяме тези ценности и сме развълнувани да работим с Motorola, за да подчертаем значението и силата на прецизността в дизайна, иновациите и себеизразяването спрямо цветовете и технологиите. ”
Наличност на продукта
Motorola edge 30 neo вече е наличен в Европа, а началната му цена за България ще бъде 849 лв за версията от 8/128 GB памет.