България има нужда от по-добра таргетирана реклама, но и от нов имидж

Античният театър в Пловдив

България притежава значително богатство от история и забележителности, привличащи туристи от цял свят. Реставрацията и поддържането им са важни за туристическия сектор, защото по този начин те придават безценна добавена стойност към комбинирания туристически продукт на дестинация България. Това отбеляза проф. Модева пред участниците в Международна конференция, организирана от Международния комитет за консервация на мозайки (ICCM) и Община Пловдив. А България е първата страна, без излаз на Средиземно море, в която се реализира мащабното събитие. 

Основните цели на конференцията бе да се обменят добри практики в реставрацията и консервацията на мозайки, както и популяризирането на мозаечното изкуство в България. Основният фокус на събитието беше Епископската базилика на Филипопол, която е най-голямата раннохристиянска култова сграда, открита в Тракийските земи.

„Страната ни има нужда не само от по-добра таргетирана реклама, но и от нов имидж, който може да бъде постигнат чрез комбинация от инвестиции в кадрите, маркетинга и адекватната грижа за забележителностите“, отбеляза професор модева. Пловдив е най-древният жив град в Европа и е сред примерите за прилагане на добрите практики, свързани с опазването и популяризирането на културно-историческите дестинации в България.

Туристическият сектор у нас има нужда от повече такива примери и добри практики, свързани с популяризирането на бранд България и утвърждаване на имиджа на страната ни като привлекателна, разпознаваема и предпочитана туристическа дестинация през цялата година. 

„Пловдив предстои да стане първия град в страната, който ще има единствената по рода си програма за опазване на паметниците на монументалното изкуство, с което дава пример за отговорно, държавническо мислено с цел запазване на историята и историческите забележителности“, подчерта проф. Модева.

Заместник-министърът отбеляза, че пътят пред нас в туризма е обединението около общата ни национално отговорна кауза – да привличаме милиони наши и чуждестранни гости, като създаваме у тях емоция и красиви спомени, които да ги накарат да се завърнат отново, избирайки дестинация България.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че "домовата книга" на президента Румен Радев трябва да се допълни?

Подкаст