Стоян Новаков: Концесиите затрудняват корупцията, затова рядко се практикуват

Превозвачите казват: Дайте ни пътища и граници и не ни пречете

Изграждането на коридор номер 8 трябва да влезе в преговорната рамка за влизане на РСМ в ЕС

Коридор Солун – Скопие – Тирана не обслужва българския интерес

Развитие на интермодалните връзки, внедряване на интелигентни транспортни системи за управление на трафика и повишаване на безопасността, както и изграждане на ключови пътни и жп отсечки у нас. Това са част от приоритетите в новата Програма „Транспортна свързаност“ 2021-2027 г., която вече е одобрена от Европейската комисия.

Звучи чудесно. Но какво е актуалното състояние на българската транспортна свързаност, от което трябва да прогледнем към светлите хоризонти?

И всъщност как и защо затлачихме най-важното сухопътно кръстовище на Европа, от което губим само и единствено ние?

Гост в СТУДИО БАНКЕРЪ е Стоян Новаков бивш зам.-министър на транспорта и съобщенията от кабинета „Петков“.

Още от интервюто:

Каква е актуална картина на транспортните коридори на Балканите?

Как запушихме кръстовището между Европа и Азия?

Как концесиите могат да ускорят сухоземната свързаност?

Наземни, въздушни и морски коридори – какво показва сравнението със съседите?

Север-Юг или Изток-Запад – кои са приоритетите?

Къде и как се насочват европейските средства по общата свързаност?

Вижте други събеседници в СТУДИО БАНКЕРЪ

Facebook
Twitter
LinkedIn

Още от категорията..

Последни новини

PODCAST