Придобиването и развиването на нови знания носят добавена стойност за служителите

бизнес среща обучения офис

Придобиването и развиването на нови знания от служителите носят добавена стойност. LG Electronics, компания която работи с над 75 клона по целия свят, отделя специално внимание на връзката с клиентите си. За да предостави незабравимо преживяване по целия свят, Global Learning and Development (L&D) екипът прави всичко необходимо, за да гарантира, че компанията притежава необходимите умения и оборудване, за да постигне очаквания успех.

В тази връзка, световният L&D екип осъзнава необходимостта от стандартизиране на обучителните програми за чуждестранните клонове, за да изгради качествени услуги за професионално развитие. Той предлага всеобхватна подкрепа на служителите по целия свят чрез системни обучения, които им помагат да осигуряват добавена стойност на потребителите и да показват непрекъснато развитие в кариерата си.

“Нашата бизнес концепция се концентрира върху това да предоставяме

високо качество продукти и обслужване за нашите клиенти,

поддържането на силно пазарно присъствие и стимулирането на иновации в индустрията”, казва Ерика Чой от международния екип на L&D на LG. “Ние се стремим да останем конкурентно способни, за да осигурим качество на нашите клиенти, чрез непрекъснато усъвършенстване и развитие на служителите си.”

Според нея е имало различни предизвикателства при създаването на тренировъчната програма – като бързо променящи се пазарни тенденции, интензивна конкуренция, технологичния напредък и необходимостта от адаптиране към непрекъснато развиващите се нужди на клиентите. С нарастването на дистанционната работа след глобалната пандемия, екипът търси платформа в онлайн формат, която да бъде лесно достъпна за служителите по целия свят.

С предоставени

обучения както по меки, така и по твърди умения,

служителите имат достъп до широк спектър от курсове, за да подобрят своята компетентност в множество дисциплини. Например, служител на LG, отговарящ за обученията по продажби, успява да използва научената информация от програма за умения в продажбите, за да подготвя локални промоутъри. Друг служител – ръководител на локален финансов екип, установява, че програмата по комуникация и водене на преговри, му предоставя умения, които могат да бъдат използвани в срещи лице в лице с членове на екипа.

С различните офиси на LG, разпръснати по целия свят, своевременната адаптация към вътрешните и външните тенденции на всяка от локациите, е предизвикателство, обяснява Чой.

За да насърчи активно участие, L&D екипът създава цялостен план след

провеждането на вътрешни кампании за осведоменост,

с които акцентира върху предимствата на онлайн обучението и предлаганите функции. 

“Създадохме завладяващо съдържание, за да предизвикаме вълнение и да насърчим служителите да използват цялостно възможностите за обучение”, споделя Чой. “Използвахме и вътрешни канали за комуникация, като бюлетини, интранет портали и социални медии, за да популяризираме платформата и нейните предимства.” Например, L&D екипът на LG в Мексико създава и разпространява книга за обучения, която разграничава програмите, избрани за конкретни роли и позиции. И за да стимулира участието, местният екип откроява най-активните служители и ги награждава с месечни награди за обучение.

“Целта ни е да използваме анализа на днни, за да придобием представа как най.ефективно да обучаваме служителите, което ще позволи на екипа ни да персонализира още повече учебния процес”, подчертава Чой.

Програмата за обучение е приета добре от служителите. 

Вътрешните обучения са съществена част от визията на главния изпълнителен директор на LG Уилям Чо

за трансформация в “компания за интелигентни решения за живота”. Така че LG ще продължи да инвестира в обучителни програми, за да насърчи и повиши вътрешната компетентност и постигането на целта си.

LG Electronics, Inc. е световен иноватор в технологичната и консуматорската електроника с присъствие в почти всяка държава и международен екип от над 74 000 души. Четирите бизнес подразделения на  LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions и Business Solutions, са с общ глобален приход от над 80 трилиона корейски вона през 2022 година. Компанията е водещ производител на потребителски и търговски продукти като телевизори, електродомакински уреди, климатична техника, монитори, роботи в сферата на услугите, автомобилни компоненти, както и висок клас брандове, познати по целия свят. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

След "пренареждането" на мандатите и влизането на "Величие" в 51-ото Народно събрание, смятате ли, че има риск за кабинета?

Подкаст