Персонализираните решения на Payhawk осигуряват ръст на приходите от 86%

Payhawk

През първото тримесечие Payhawk, глобалното решение за управление на бизнес разходите, отчете ръст на приходите от 86% на годишна база. До голяма степен той е в резултат на фокуса на финтех компанията върху персонализирането с цел посрещане на сложните и все по-глобални предизвикателства пред финансовите екипи в големите организации.

Чрез въвеждането на все повече възможности за персонализация и развиването на технологии, фокусирани специално върху проблемите на големите компании, както глобалните резултати на Payhawk, така и резултатите за България за първото тримесечие отбелязаха ръст във всички бизнес линии. Към март  ръстът на приходите на Payhawk за първото тримесечие е 86% в световен мащаб на годишна база. Глобалният ръст на регулярните абонаменти (ARR – Annual Recurring Revenue) за тримесечието на годишна база е 85 на сто.

В глобален план общият брой клиенти нарасна с 58% на годишна база.

Нетното задържане на приходи от нови клиенти през миналата година е 141% в световен мащаб.

Общият брой на служителите е нараснал с 29% на годишна база до 305 човека с планиран растеж от 31% на годишна база до края на 2024 година.

Трудностите на финансовото управление и персонализацията като решение

Основните три предизвикателства при управлението на бизнес разходите, пред които са изправени големите компании, са свързани с получаването на одобрение, неефективен софтуер и човешки грешки. Управлението на финансите в глобалните компании поставя много предизвикателства пред бизнес ръководителите (C-Suite) и финансовите лидери. В различните юрисдикции, например, има различни начини за плащане, валути и системи, както и различни счетоводни и отчетни изисквания. Нуждата от финансов контрол в цялата организация изисква сложни политики за одобрение на разходите, които да са съобразени с различните отдели, структура на компанията и йерархия, специфични за страната политики и т.н.

Новото продуктово издание на Payhawk: Лято’24 адресира тези проблеми, като позволява на финансовите екипи лесно да управляват тази комплексност. Дава им се възможност да персонализират платформата според нуждите и нюансите на всички международни дружества на компанията с едно цялостно решение, осигуряващо видимост на глобалните разходи.

„Поради фрагментирания характер в сферата на разплащанията в различните държави и валути, големите компании са принудени да избират между местни решения, които са твърде опростени, и сложни глобални решения, които предлагат лошо потребителско изживяване“, отбелязва Христо Борисов, главен изпълнителен директор и съосновател в Payhawk. „Payhawk се справя с тези предизвикателства, използвайки локални платежни системи, разширени функции и счетоводни интеграции, създадени за финансови професионалисти, но прости и лесни за използване от всички служители.”

пазари пазар пари бизнес борса предприемач инвестиционни фондове капитал акции данъци злато загуба инвестиции

Според Борисов, значителният ръст на годишна база във всички бизнес линии е

доказателство за успеха на стратегията за персонализиране.

„Тя помага на големите компании да намират решения на все по-глобалните предизвикателства пред финансовите екипи“, допълва Борисов.

Payhawk е едно от водещите решения за управление на разходите за местни и международни компании в цяла Европа, САЩ и Великобритания. То улеснява фирмените разплащания, съчетавайки в един продукт корпоративни карти, софтуер за управление на разходите и счетоводните задължения, заедно с гладка интеграция с ERP системите. Payhawk помага на бизнеси в над 32 държави да бъдат максимално ефективни и да контролират разходите в голям мащаб. С офиси в София, Лондон, Берлин, Барселона, Париж, Амстердам, Вилнюс и Ню Йорк, клиентите на Payhawk включват водещи имена като Discordia, Decathlon, Billa, Chaos Group, HRS и Quantive.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Какво е решението за изтичащия срок на годност на панелките?

Подкаст