Секторите на домакинските уреди и автомобилните компоненти в LG с рекордни приходи

LG печалба

Консолидираните приходи на LG Electronics Inc. (LG) за второто тримесечие на тази година са в размер на 21.69 трлн. корейски вона и оперативна печалба от 1.20 трлн. корейски вона, което отбелязва 8.5% увеличение на приходите на годишна база и 61.2% ръст на оперативната печалба. Тези цифри отбелязват нови рекорди за най-високи приходи и оперативна печалба за второто тримесечие в историята на компанията, която е световен иноватор в технологичната и консуматорската електроника с присъствие в почти всяка държава и международен екип от над 74 000 души.

Основните двигатели зад тези резултати са секторите на домакинските уреди и автомобилните компоненти, които постигат най-високите си тримесечни приходи до момента, посочват от LG Electronics. Продажбите на LG Home Appliance & Air Solution Company и Vehicle component Solutions Company взети заедно достигат 11.53 трлн. корейски вона, което пък е с 8.2% повече от миналата година. Двете дружества също така отчитат рекордно високи оперативни печалби за второ тримесечие, възлизащи на 776.1 млрд. корейски вона, което представлява 45% увеличение на годишна база.

Тези резултати подчертават

балансирания растеж на LG в основните и бъдещите ѝ дейности.

А той демонстрира не само външна експанзия, но и стабилна рентабилност, допринасяйки за качествени подобрения в цялостното представяне.

LG продължава да трансформира бизнес портфолиото си към ориентиран към бъдещето подход, като увеличава максимално потенциала на съществуващите бизнеси и същевременно осигурява нови възможности за растеж. Компанията се фокусира и върху бързото развитие на нови бизнеси с висок потенциал за растеж.

Пари алфа българия закона за счетоводството търговският баланс параходство брп продажби кредити луксозни имоти капитал Приста ойл холдинг смарт органик растеж залог печалби бюджет капитал застраховане проект

Бързият растеж на LG в B2B сектора

допринася значително за създаването на ориентирана към бъдещето бизнес структура. Въпреки временния спад на търсенето на електрически превозни средства, бизнесът с автомобилни компоненти продължава да се развива, подкрепен от диверсифицираната клиентска база на е-возила и превозни средства с вътрешно горене, както и от силния обем на поръчките. Освен това, бизнесът на LG в областта на HVAC, който включва високоефективни охладители, проучва възможностите за растеж в сектора на инфраструктурата за изкуствен интелект.

В сектора на B2C компанията LG ускорява интегрирането на нови бизнес модели, които съчетават традиционните продажби на хардуер с нематериални, нехардуерни предложения като съдържание, услуги и абонаменти. Бизнесът със съдържание и услуги на webOS се разширява отвъд телевизорите в областта на информационните технологии и развлеченията, като прогнозираните приходи ще надхвърлят 1 трлн.  корейски вона тази година. 

Освен това,

абонаментният бизнес, който обединява продукти и услуги, набира забележителна скорост,

посочват от компанията. След като постигна успех в Корея, LG вече разширява този абонаментен модел в международен план. Миналата година приходите от абонаменти надхвърлиха 1 трлн. корейски вона, като тази година ръстът ще се ускори. През юни, общо 36.2% от основните домакински уреди, продадени магазините на марката LG в Корея, са били на абонаментна основа. Този модел, особено популярен сред младите корейски потребители, постепенно се въвежда на световните пазари. Например, LG стартира LG Rent-Up в Малайзия, предлагайки абонаменти за девет продукта, включително перални машини, сушилни и хладилници.

Нещо повече,

LG ускорява развитието на нови бизнеси.

Бизнесът с интелигентни фабрики, който съчетава производствения опит на компанията с изкуствения интелект, се очаква да получи поръчки на стойност 300 млрд. корейски вона тази година, разширявайки клиентската си база в индустрии като полупроводници и биотехнологии. Освен това, партньорството на LG с ChargePoint, водеща компания за зареждане на електрически превозни средства в Северна Америка, ще даде тласък на бизнеса със зареждане на електрически превозни средства чрез комбиниране на зарядните устройства на ChargePoint с решенията на LG за реклама на търговски дисплеи, „LG DOOH Ads“, създавайки нови пазарни възможности.

lg

LG Home Appliance & Air Solution Company генерира приходи за второто тримесечие в размер на 8.84 трлн. корейски вона и оперативна печалба от 694.4 млрд. корейски вона. В сравнение със същия период на миналата година приходите са се увеличили с 11%, а оперативната печалба – с 16%, отбелязвайки най-високите приходи за едно тримесечие и най-силната оперативна печалба за второ тримесечие досега.

Очаква се неотдавнашното придобиване на компанията Athom, която се занимава с платформа за интелигентен дом, да създаде синергии в сектора на домакинските уреди.

LG Vehicle component Solutions Company постига приходи за второто тримесечие в размер на 2.69 трлн. корейски вона и оперативна печалба от 81.7 млрд. корейски вона. Приходите са се увеличили с 1% на годишна база, а оперативната печалба е положителна. Приходите за това тримесечие са най-високите за всяко тримесечие, а оперативната печалба е най-силната за второ тримесечие.

Въпреки временния спад на пазара на електрически превозни средства през този период, LG отбелязва растеж, като ефективно отговоря на повишеното търсене на първокласни инфотеймънт продукти в автомобилите и планира да продължи да разширява бизнеса си с автомобилни компоненти. Тази стратегия включва увеличаване на продажбите на нови примиум продукти, както и на решения за безопасност и удобство, като например усъвършенствани системи за подпомагане на водача, в съответствие със съществуващите програми за поръчки.

Четирите бизнес подразделения на  LG – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Vehicle component Solutions и Business Solutions – са с общ глобален приход от над 80 трилиона корейски вона през 2022 година.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Смятате ли, че трябва да бъдат наложени по-строги правила за използването на електрически тротинетки?

Подкаст