BMW избра лицето на своята кампания за насърчаване на електрическата мобилност

Александра Скот лице на BMW

Марката BMW избра лицето на своята кампания за насърчаване на електрическата мобилност. Това беше Александра Скот, бивша английска футболистка, играла като десен бек за лондонския „Арсенал“ и националния отбор. Тя е носителка на Ордена на Британската империя, а сега – телевизионна водеща и експерт по модните тенденции.

Въпреки бързото развитие на електрическия транспорт в света като цяло и в Обединеното кралство в частност, статистическите проучвания показват глобална липса на знания за този вид мобилност.

Така, например,

една трета от всички мъже и едва всяка пета жена обмислят покупката на електрическа кола.

Вероятно същите погрешни схващания в обществото са съществували по едно време относно факта, че футболът е изключително мъжки спорт и Алекс беше един от тези, които разрушиха този стереотип.

aleksandra skot licze na bmw

Днес тя участва в поредица от видеоклипове – цикълът е озаглавен „Живот с електричество”. В него

Александра Скот използва електрическия автомобил BMW iX2 в активното си ежедневие

и обяснява какво представлява той. Тя дава и практически съвети за притежание и експлоатация на е-автомобил. „Вдигнах ръце във въздуха и се предадох“, казва Алекс. „Първоначално не бях сигурна, че електрическата кола ще се впише в моя натоварен начин на живот, предвид броя на милите, които изминавам на ден, моите притеснения относно възможностите за зареждане. Но BMW iX2 напълно промени мирогледа ми.”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли стабилно управление с пълен четиригодишен мандат след новините за нова "сглобка"?

Подкаст