Средното разстояние между мостовете на Дунав извън България е 25 км, у нас е над 300 км, частният капитал трябва да влезе в инфраструктурата, смята Богдан Богданов
ББР се превърна в касичка за определени фирми около 2017 г. Не е тайна, че тези фирми са свързани с познати имена, сред които и това на Делян Пеевски. По темата съвсем наскоро с колеги от ПП-ДБ пуснахме пореден сигнал до прокуратурата, провокиран от изслушването на Цветан Василев за фалита на КТБ в парламента. Вижда се, че фалитът на КТБ води не само до опростяване на големи кредити, но и до усвояване на стратегически активи на силно занижени стойности. Става дума да структуроопределящи предприятия като „Виваком“, „Дунарит“, „Техномаркет“, „Булгартабак“. Интересното е, че същите тези предприятия са придобити с финансов ресурс от ББР. Единственият голям кредит от ББР, за който се разчу е този на Гайтански и то защото не е застанал на „правилната“ страна при междуособиците в статуквото. Голяма част от парите на ББР няма да бъдат възстановени.
Индустриалните зони могат успешно да се развиват на базата на публично-частно партньорство.
Работодателите трябва да са успешни за да са добре работещите и да върви икономиката.
Това заяви във видео интервю за СТУДИО БАНРЕКЪ бившият министър на икономиката и индустрията Богдан Богданов, кандидат за депутат от ПП-ДБ в 15 МИР – Плевен.
Още от интервюто:
Как може да бъде захранена с ресурс програмата за ръст на доходите?
Как българският бизнес се преориентира преустройва в актуалната вътрешна и международна обстановка?
Има ли нещо съмнително във внезапната смърт на бившия изпълнителен директор на ББР Ангел Геков през 2017 г.?
Каква е връзката между далаверите, свързани с КТБ и ББР?
Какво е бъдещето на публично-частните партньорства и концесиите в България?