Guinness продължава възхода си в САЩ с новата рекламна агенция Uncommon

Guinness продължава възхода си в САЩ с новата рекламна агенция Uncommon

Guinness – известният производител на бира е наел Uncommon Creative Studio New York за свой стратегически и креативен партньор в САЩ. Това решение идва в контекста на растящите продажби и разширяващата се потребителска база на бранда, собственост на компанията Diageo, от която потвърдиха информацията.

Guinness продължава възхода си в САЩ с новата рекламна агенция Uncommon

Нюйоркският офис на Uncommon е едва от година на маркетинговия пазар, но спечели бизнес предложението на Guinness след конкурентна процедура, в която участваха и агенции като Forsman & Bodenfors.

В същото време, лондонската рекламна агенция AMV BBDO остава глобалният креативен партньор на Guinness в Обединеното кралство, Ирландия, Африка и Югоизточна Азия. Брандът и агенцията работят заедно от 26 години и техните отношения не са засегнати от назначаването на Uncommon.

Guinness продължава възхода си в САЩ с новата рекламна агенция Uncommon

Новият избор на рекламната агенция идва в момент, когато Гинес усилва подема си в Diageo. Глобалните продажби на гиганта за напитки спаднаха за първи път след пандемията от COVID-19 във фискалната 2024 година, но продажбите на бирените марки на компанията нараснаха с 18% в световен мащаб, като основен двигател на растежа е именно Guinness.

Гинес е увеличила продажбите си на пазари като Великобритания, Ирландия и Северна Америка, където отчита 6% ръст на годишна база и е най-бързо растящата вносна бира в САЩ през последните 12 месеца.

Stout на Diageo се радва на солидна репутация в САЩ. Според данни от проучване на бизнес разузнавателната компания Morning Consult за 2024 година, Guinness е с най-висок нетен рейтинг на предпочитание сред брандовете за бира.

Guinness продължава възхода си в САЩ с новата рекламна агенция Uncommon

Гинес се възползва от ефективни маркетингови кампании, включително кампанията “Lovely Day” с актьора Джейсън Момоа, която стартира през март. Според отчета за печалбите на Diageo за 2024 година, подобни усилия допринасят за растежа на марката.

През август Guinness стартира и най-голямата глобална кампания в историята си, за да отбележи партньорството си с футболната Premier League. Кампанията за футболни фенове е пример за опитите на марката да достигне до по-широка аудитория. В последните си маркетингови активности, Гинес насочва вниманието към по-младите хора, жените и летните поводи.

Guinness продължава възхода си в САЩ с новата рекламна агенция Uncommon

Спечелването на бизнеса с бирения гигант е значим успех за Uncommon, който се разшири в Ню Йорк миналата година след продажбата си на Havas. От открития си офис, Uncommon New York е спечелил клиенти като телевизионния оператор SiriusXM и козметичната марка Harry’s.

Агенцията също така нае Сам Шепърд от “Leo Burnett Chicago” за главен креативен директор и Линдси Коул от “Droga5” за президент, което подчертава ангажимента на Uncommon към иновации и качество в рекламата.

Четете още : 7 млн. литра бира бяха изпити на Октоберфест или с 5.7% по-малко от 2023-а.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Очаквате ли стабилно управление с пълен четиригодишен мандат след новините за нова "сглобка"?

Подкаст