Johnnie Walker и Netflix създават лимитирана серия уиски за новия сезон на “Squid Game”

Johnnie Walker и Netflix създават лимитирана серия уиски за новия сезон на Squid Game

Сериала “Squid Game” на Netflix се завръща за втори сезон, а Johnnie Walker официално влиза в играта. Тази вълнуваща новина за феновете на култовия сериал и любителите на уиски идва в момента, в който световният лидер в шотландските уискита обяви партньорство с Netflix.

Johnnie Walker и Netflix създават лимитирана серия уиски за новия сезон на Squid Game

Лимитирана колекция с уникален дизайн

В рамките на това партньорство, Johnnie Walker ще представи лимитирана серия бутилки Black Label, всяка от които носи номера от 001 до 456 – препратка към играчите в сериала. Тези уникални бутилки не само, че съчетават вкусовете на уискито, но и иновации в дизайна. Съчетавайки дигитални и конвенционални печатни технологии, Johnnie Walker създава колекция, която е наистина уникална. Характерният етикет на марката е под ъгъл от 20 градуса и е обработен с текстура, напомняща зеления анцуг на играчите.

Johnnie Walker и Netflix създават лимитирана серия уиски за новия сезон на Squid Game

На етикета се вижда емблематичното лого на Johnnie Walker – ходещият човек, който е облечен в характерния костюм на сериала, символизирайки смелото навлизане на марката във вселената на Squid Game. Тази лимитирана колекция е достъпна за феновете и потребителите на възраст над 19 години. Бутилките представляват перфектен празничен подарък и ценна колекционерска находка за почитателите на Squid Game и уискито.

Johnnie Walker и Netflix създават лимитирана серия уиски за новия сезон на Squid Game

Коктейлът „456“

Феновете на Squid Game и любителите на уиски могат да се насладят на уникалния коктейл „456“.

„456 е коктейл с мистерия и интензивност, точно като самите игри“, казва известният корейско-американски миксолог Джин Чо. „Той е създаден с популярни и традиционни корейски съставки, като мед за подсладител и ечемичен чай, известен като бори-ча, който отлично се съчетава с пикантните и ванилови нотки на Johnnie Walker Black Label.“

Johnnie Walker и Netflix създават лимитирана серия уиски за новия сезон на Squid Game

Динамична глобална кампания

Партньорството между Johnnie Walker и Squid Game ще оживее в Северна Америка, Европа и Азия чрез динамична съвместна кампания. Тя ще включва различни маркетингови активности, като външна реклама, социални медии и събития. Ще се излъчва и в рекламния план на Netflix, като така ще достига до по-широка аудитория.

Johnnie Walker и Netflix създават лимитирана серия уиски за новия сезон на Squid Game

Следете @JohnnieWalker в Instagram и Facebook за новини и актуализации относно партньорството със Squid Game на Netflix. Това е една уникална възможност не само да се насладите на любимото си уиски, но и да бъдете част от едно незабравимо преживяване в света на Squid Game.

Четете още : Johnnie Walker представя лимитираната серия Blue Label Ice Chalet.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

Още от категорията..

Последни новини

Трябва ли да се въведе таван на надценките на основните хранителни продукти?

Подкаст