Сериала “Squid Game” на Netflix се завръща за втори сезон, а Johnnie Walker официално влиза в играта. Тази вълнуваща новина за феновете на култовия сериал и любителите на уиски идва в момента, в който световният лидер в шотландските уискита обяви партньорство с Netflix.

Лимитирана колекция с уникален дизайн
В рамките на това партньорство, Johnnie Walker ще представи лимитирана серия бутилки Black Label, всяка от които носи номера от 001 до 456 – препратка към играчите в сериала. Тези уникални бутилки не само, че съчетават вкусовете на уискито, но и иновации в дизайна. Съчетавайки дигитални и конвенционални печатни технологии, Johnnie Walker създава колекция, която е наистина уникална. Характерният етикет на марката е под ъгъл от 20 градуса и е обработен с текстура, напомняща зеления анцуг на играчите.

На етикета се вижда емблематичното лого на Johnnie Walker – ходещият човек, който е облечен в характерния костюм на сериала, символизирайки смелото навлизане на марката във вселената на Squid Game. Тази лимитирана колекция е достъпна за феновете и потребителите на възраст над 19 години. Бутилките представляват перфектен празничен подарък и ценна колекционерска находка за почитателите на Squid Game и уискито.

Коктейлът „456“
Феновете на Squid Game и любителите на уиски могат да се насладят на уникалния коктейл „456“.
„456 е коктейл с мистерия и интензивност, точно като самите игри“, казва известният корейско-американски миксолог Джин Чо. „Той е създаден с популярни и традиционни корейски съставки, като мед за подсладител и ечемичен чай, известен като бори-ча, който отлично се съчетава с пикантните и ванилови нотки на Johnnie Walker Black Label.“

Динамична глобална кампания
Партньорството между Johnnie Walker и Squid Game ще оживее в Северна Америка, Европа и Азия чрез динамична съвместна кампания. Тя ще включва различни маркетингови активности, като външна реклама, социални медии и събития. Ще се излъчва и в рекламния план на Netflix, като така ще достига до по-широка аудитория.

Следете @JohnnieWalker в Instagram и Facebook за новини и актуализации относно партньорството със Squid Game на Netflix. Това е една уникална възможност не само да се насладите на любимото си уиски, но и да бъдете част от едно незабравимо преживяване в света на Squid Game.
Четете още : Johnnie Walker представя лимитираната серия Blue Label Ice Chalet.